TMI Tag

Tagtijd! Het is al een tijdje geleden dat ik er één heb ingevuld en toen ik gisteren de TMI (too much information) tag las op de (superleuke) blog van Brittany dacht ik meteen; die wil ik ook invullen. Aan het einde van de tag kwam ik erachter dat Brittany mij had getagd, dus toen ben ik meteen aan de slag gegaan. Vandaag dus mijn antwoorden op de 50 vragen van deze leuke tag.

1. Wat draag je? 
Ik draag een donkergrijze broek met een bordeaux rode top. Toen ik naar buiten ging droeg ik mijn nieuwe donkergroene parka en mijn witte Nike air force sneakers.

2. Ben je weleens verliefd geweest.
Ja, natuurlijk! Meerdere malen🙂

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ja, toen vond ik het heel erg. Later kwam het goed en de break-up die daarna volgende was eigenlijk heel rustig, gelukkig. We zijn bijna drie jaar samen geweest en ik kijk er wel met een heel goed gevoel op terug, nu passen we alleen gewoon niet meer zo goed bij elkaar en dat is prima.

4. Hoe lang ben je?
1.75!

5. Hoeveel weeg je? 
Ik ben sinds de zomer een aantal kilo afgevallen en weeg sinds toen rond de 65 kilo. De laatste maanden sport ik heel veel, dus mijn lichaam is best wel veranderd, maar mijn gewicht blijft een beetje hetzelfde. Ben er tevreden mee!

6. Heb je tattoo’s?
Nee, maar ik zou er wel graag één willen. Daar heb ik wel eens over geschreven!

7. Heb je piercings?
Nee, ook niet! Saai klink ik he? Ik heb wel in elk oor twee gaatjes maar dat vind ik niet echt piercings.

8. OTP (one true paring, een koppel dat je perfect bij elkaar vind passen). 
Hmmm.. ik heb geen flauw idee eigenlijk haha.

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel? 
Tja, ook geen flauw idee, sorry.

10. Wat is je favoriete serie?
Ik ben echt geen tv / serie kijker, alleen Nederlandse series vind ik wel leuk. Ik volg Penoza altijd en vind dat echt mega spannend. Daarnaast houd ik echt van programma’s waarbij ik niet hoef na te denken zoals alle programma’s over Samantha en Michael en Nieky Holzken (guilty pleasure, ja)

11. Wat is je favoriete band?
Jeetje, weer een vraag die ik niet kan beantwoorden. Ik houd niet zo van bands. Ik luister graag naar Ronnie Flex, SBMG, SFB, Frenna en van een beetje hardstyle op zijn tijd ben ik ook niet vies.

12. Wat mis je?
Mijn HBO diploma. Ik had het allang moeten en willen hebben en ik heb er al zoveel tijd en moeite in gestoken dat ik hem nu toch wel écht wil hebben.

13. Wat is je favoriete liedje?
Meisjes blijven meisjes van Frenna en Two Crooks en Tell Me van Frontliner. En mijn alltime favourite is Loca van SFB.

14. Hoe oud ben je?
Ik ben 21 jaar, in januari word ik 22.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Steenbok!

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner?
Humor en betrouwbaarheid. Een beetje geduld is bij mij ook wel handig haha, ik ben niet altijd op mijn gezelligst.

17. Wat is je favoriete quote?
“She believed she could, so she did”, dit is zo waar en toch vind ik het heel lastig. Ik probeer me hier meer op te focussen en er aan te werken. Als je in jezelf geloofd kun je zoveel meer bereiken!

18. Wie is je favoriete acteur?
Geloof het of niet, ik heb wéér geen idee.

19. Wat is je favoriete kleur?
Wit! En zwart. En kaki en bordeaux rood. Keuzes maken is niet mijn sterkste punt.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Hard!! Geen twijfel over mogelijk.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn beste vriendin Wendy. Die heeft altijd de juiste woorden op het juiste moment. Ook Julia is de laatste tijd héél goed in mij opvrolijken!

22. Hoe lang douche je?
Ligt eraan, als ik mijn haar moet wassen ongeveer een kwartiertje, anders vijf minuten.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Alles bij elkaar, douchen, opmaken, mijn haren doen en aankleden, toch wel een uur tot anderhalf uur denk ik. Ondertussen ontbijt ik en kijk ik vlogs, dus het gaat allemaal niet zo snel.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geweest?
Yes, meerdere malen helaas. Gelukkig nog nooit iets echt heftigs meegemaakt.

25. Wat is een turn-on?
Een verzorgd uiterlijk, waar aandacht aan is besteed. Ik vind bij mannen kleding echt best wel belangrijk eigenlijk!

26. Wat vind je een afknapper?
Het tegenovergestelde haha. Onverzorgd zijn.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik heb alleen een Youtube account om video’s te kijken! Ik heb wel eens video’s gemaakt, maar dat vond ik toch niet zo’n succes.

28. Heb je angsten?
Ja op dit moment heel veel. Ga ik mijn scriptie halen, ga ik afstuderen, wat ga ik daarna doen, waar ga ik werken?

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Mijn scriptie.

30. Wanneer was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gister tegen mijn beste vriendin, die het even heel moeilijk heeft.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Het is een soort van samenvatting van mijn passies en alles wat ik leuk vind in het leven, vandaar Life of Simone.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
De kraamhulp van Esther Verhoef. Goed boek!

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Penoza, die is helaas net weer afgelopen. Heel jammer, want ik vind dat zo’n spannende serie.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn vader en moeder in real life, een vriendin op Whatsapp en Daphne op Twitter

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Een goede vriendin! Julia!

36. Wat is je favoriete eten?
Ik vind echt alles lekker haha. Geen idee wat mijn favoriet is. Ik denk serieus McDonald’s, ik vind dat zo lekker haha.

37. Waar wil je nog graag naartoe?
Ik wil heeeel graag terug naar Aruba, ik wil Curaçao ook nog bezoeken en New York staat ook heel hoog op mijn lijstje. Daarnaast wil ik (ondanks alles) in het voorjaar naar Parijs, shoppen, genieten van de mooie stad én naar Disney (waar ik hopelijk Brittany kan meeten!)

38. De laatste plaats waar je was?
Bij mijn ouders thuis en hiervoor bij de Hunkemöller, om te werken!

39. Heb je een crush?
Stiekem wel ja.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Uh, geen flauw idee. Tijdje geleden alweer.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Toen ik mijn feedback formulier van mijn scriptie las.. zoveel tijd en moeite en dan zo’n commentaar. Niet leuk!

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zuur! Hoe zuurder, hoe beter.

43. Welke instrumenten speel je?
Helemaal geen, ik heb dat echt niet in me, denk ik.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Op dit moment mijn oorbellen van Buddha to Buddha (die je kunt winnen!) en mijn ketting van Mi Moneda.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Cardio en krachttraining in de sportschool, dat doe ik 2/3 keer per week. Daarnaast doe ik nog 1 keer per week Zumba. Ik wil ook nog beginnen aan Kayla Itsines eigenlijk haha.

46. Wat is het laatst liedje dat je hebt gezongen?
Meisjes blijven meisjes (ben je in de VIP maak dan een champagne showeerrrrr)

47. Wat is je favoriete openingszin? 
Helemaal geen! Openingszinnen zijn zo stom.

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Die gebruik ik niet, hoor!

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gister avond thuis en afgelopen week met mijn huisgenootjes.

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die hem maar in wil vullen!

XOXO, Simone

16 thoughts on “TMI Tag

  1. Ik vind dit soort tags zo leuk om te lezen hé. Ik hoop zo voor je dat je snel je scriptie haalt! Het brengt zo veel stress met je mee, bah. Wel grappig om te lezen waar je zoal naar luisterd qua muziek. Ik ken ze eigenlijk niet eens (behalve ronnie haha). Ben ik altijd weer benieuwd wat voor muziek het is!🙂

    Liked by 1 person

  2. Wat een leuke tag is dit! Wauw, 1.75 vind ik altijd zo’n mooie lengte! “She believed she could, so she did” is ook één van mijn favoriete quotes :-)! Penoza: ik ben net begonnen met het 1e seizoen, spannend! Hele leuke tag :-)!

    Liked by 1 person

  3. Wauw, wat een heerlijk uitgebreide tag! Leuk om je zo nog beter te leren kennen. Zit er maar niet teveel over in dat je je diploma nog niet hebt, als je hem straks in the pocket heb geniet je er alleen maar meer van! Penoza lijkt mij trouwens ook een hele toffe serie, hoor er veel goede verhalen over!

    Liked by 1 person

  4. Aw wat heb je hem leuk ingevuld! Stiekem ben ik gewoon je crush hé? Ik wist het! Haha grapje. Je moet inderdaad snel naar Disney komen zodat we kunnen meeten en als ik vrij ben kunnen we of het park in of naar Parijs! Je bent er namelijk zo! Ik vind het nu al leuk terwijl je nog niet eens plannen hebt om te komen haha!

    Liked by 1 person

  5. @Brittany Ik vind het ook helemaal leuk haha!! Kan er nu al van stuiteren haha. Lijkt me echt super gezellig! Haha mijn crush is echt een groot geheim voor bijna iedereen, ik voel me net een 12-jarige hahaha!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

