Tangle Teezer – Hype of hit?

 photo DSCN3167_zpsbdhlbzln.jpg

Een tijd lang twijfelde ik: wel of geen Tangle Teezer aanschaffen? Ik las er heel veel goeds over, maar begreep niet hoe een dure haarborstel nu zoveel beter kan zijn dan een goedkope van de drogisterij. Ik neigde naar ‘nee’, tot ik een Tangle Teezer won! Samen met twee flessen Batiste droogshampoo, echt een super leuke prijs. Inmiddels heb ik de Tangle Teezer uitgebreid getest en vandaag geef ik mijn mening.

 photo Untitled 1_zpspcg9s9s7.jpg

Verpakking
De verpakking van de borstel is simpel, een doorzichtig plastic doosje. De borstel heeft ook een soort van ‘deksel’. Deze kun je erop klikken en zo kun je je borstel gemakkelijk bewaren en meenemen zonder dat de pinnetjes beschadigen of dat er dingen tussen komen te zitten.

 photo DSCN3167_zpsbdhlbzln.jpg

Product
Is deze borstel nu echt anders dan anderen? JA! Hij heeft natuurlijk geen handvat, dat is iets dat je meteen ziet. De borstel is zo ontworpen dat je hem zonder handgreep goed vast kunt houden en dat werkt heel goed. De pinnetjes zijn niet zo lang en best wel flexibel, je haar glijdt er als het ware doorheen. Het borstelen doet bij mij niet pijn en klitten gaan er goed uit. Mijn haar wordt er niet extra glanzend of zacht van, maar het borstelen gaat inderdaad wel een heel stukje makkelijker.

Prijs en verkrijgbaarheid
Tangle Teezers in het formaat dat ik heb zijn onder andere te koop bij Douglas voor €14,95.

 photo DSCN3168_zps1nrrif3s.jpg

Conclusie
Fijne haarborstel die ik nog zeker heel vaak en lang ga gebruiken. Fijner dan een gewone haarborstel, dat zeker. Het borstelen doet minder pijn en gaat makkelijk. Gewoon goed dus! Niet héél speciaal, maar wel fijn.

Heb jij wel eens een Tangle Teezer geprobeerd?
XOXO, Simone

21 thoughts on “Tangle Teezer – Hype of hit?

  1. Ik had al een Tangle Teezer maar heb deze set ook gewonnen. Wat ik fijn vind is dat ik met deze borstel echt heel goed door mijn haren kom. Deze borstel is trouwens iets kleiner dan de Tangle Teezer die ik al heb, maar wel fijn. Ook prettig dat er een ‘ opklikstukje ‘ op zit waardoor je hem gemakkelijk mee kan nemen en hem ‘ schoon ‘ kunt houden!

    Like

  2. @Femke Oeeeh wat leuk haha! Heb je de droogshampoo met panterprint al geprobeerd? Die ruikt echt super lekker! Ik vind het opklikstukje ook ideaal, hij zit nu standaard in mijn tas.

    Like

  3. Ik ben ook fan van de Tangle Teezer. In het begin was ik ook sceptisch, maar zodra ik hem had was ik om! Ik heb veel last van klitten en met deze borstel gaan ze er toch iets gemakkelijker en met minder pijn uit!

    Like

  4. Haha zoals je al op instagram had gelezen was ik er al enthousiast over! Net zoals iedereen dacht ik eetst ook Naaahh.. Tot een vriendin ‘m had gekocht! Toen ik haar verhaal hoorde kocht ik ‘m gelijk vanwege mijn fijne haar wat soms ontzettend onder de klitten zit! Naast dat ze dus fijn zijn voor de klitten, zien ze er ook nog eend leuker uit dan een borstel haha!

    Like

  5. Hmm.. Ik twijfelde altijd enorm of uk zoiets wel moest aanschaffen, maar dit is nu de honderdste keer dat ik er iets goeds overhoor. Ik ben om! Aan de verpakking zal het zeker niet liggen, en lijkt me lekker compact voor mee op reis!
    XOXO esmee

    Like

  6. Ik heb ze ook al vaak gezien, maar vraag me ook nog steeds af of het nu de moeite waard is haha. Leuker zijn ze sowieso dan mijn saaie,oude borstel..

    Like

  7. Ik had er nog nooit van gehoord. Ik heb ook echt altijd heel veel klitten, dus ben benieuwd of zoiets bij mij zou werken. -x-

    Like

  8. Ik heb er ook eentje liggen. Ik heb enorme krullen die altijd in elkaar hangen en waar je dus moeilijk door kunt kammen, maar wonder boven wonder lukt het dus met een tangle teezer wel. Ik ben enorm blij ermee en kan hem niet meer missen. Wel heb jij een bredere ‘vierkante’ versie die mij precies nog handiger lijkt dan de lang-vormige!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

