MUA review & look

 photo DSCN3230_zps25qxjskg.jpg

Make-up Academy is een merk dat ik graag gebruik. Ik heb goede ervaringen met het budget merk en ik werd dan ook heel blij toen ik twee nieuwe producten mocht ontvangen. Ik zou ik niet zijn als ik ze niet uitgebreid zou testen en er een look mee zou maken. Dat is dus wat je vandaag leest op mijn blog. Bereid je maar vast voor op een hele hoop foto’s.

 photo Untitled 13_zpsfyfdb5dy.jpg

De complete look

Gezicht
Catrice Nude Illusion Foundation in 010
– Collection concealer in 01
– Catrice prime and fine poeder
MAC New Romance blush
MAC Soft&Gentle highlighter
– Sephora bronzer
– MAC Fix+

Ogen
– MUA eyebrow kit
– MUA metallic oogschaduw palette
– Essence Lash Princess Mascara

 photo DSCN3231_zpsdqf810ju.jpg

 photo DSCN3238_zpsloynoiqy.jpg

Het palette bestaat uit drie oogschaduws en een roze primer, voor onder de oogschaduw. De oogschaduw uit het palette heeft een héle bijzondere structuur die ik niet echt kan thuisbrengen. Het is geen creamoogschaduw, maar het is ook geen poeder. Het is wel heel erg zacht en een beetje plakkerig. Ik krijg het lastig op mijn kwast, maar als het er eenmaal op zit dan gaat het wel. Het aanbrengen is lastig en blenden is ook erg moeilijk. Door de primer die erbij zit blijft de oogschaduw wel heel mooi zitten en de finish is op mijn ogen ook wel mooi. De primer maakt de oogschaduws ook een stuk intenser zoals je op de volgende swatches ziet:

 photo DSCN3242_zpsrwh7yj60.jpg
 photo Untitled 1_zpsgascpgnt.jpg
Eerste drie zonder primer, de volgende drie met primer.

 photo DSCN3247_zpsjqdqlzer.jpg

Hier kun je de structuur van de oogschaduws zien.

 photo 39393_zpskcm8evlb.jpg

De wenkbrauwkit vond ik ook erg interessant. Het poeder is heel korrelig en de pigmentatie niet super. De donkerste kleur bleek wel perfect voor mijn wenkbrauwen en het resultaat is dan ook erg mooi. Ik weet niet zo goed wat ik met de highlighter moet, daar zie je namelijk bijna niets van. De wax is dan wel weer handig, maar ik vind het jammer dat hij in vaste vorm zit. Er zit een grote spiegel in en ook kleine tools, best wel een compleet kitje.

 photo DSCN3252_zpspv5i1jt7.jpg

 photo DSCN3257_zpsop0pzgci.jpg

 photo DSCN3256_zpsstnqzvdh.jpg

 photo DSCN3261_zps6wzeefyw.jpg

 photo Untitled 11_zpsigmtuote.jpg

Lippen
– Sleek Pout polish Frosting

 photo Untitled 7_zpsjsgzjgmh.jpg

 

Wat vind je van de look?
XOXO Simone

16 thoughts on “MUA review & look

  1. Het oogschaduwpaletje ziet er erg gaaf uit, dat het net even anders is als normale oogschaduw. En een primer erin lijkt met ook heel handig, niet meer zoeken naar een losse.
    Ben wel benieuwd naar de prijs eigenlijk ☺

    Like

  2. Ik vond de ‘oogschaduw’ ook moeilijk te blenden. Maar door de structuur was het effect ook wel mooi, en brengt het niet poederig aan. Ik heb gemengde gevoelens. Je hebt er een mooie look mee gemaakt😀

    Like

  3. Mooie look! Als ik de kleuren niet makkelijk op m’n kwast krijg, gebruik ik vaak mijn vingers🙂 Wat een intensiteitsverschil met en zonder basis ;o

    Like

  4. Wat een verschil zeg, die oogschaduws met of zonder primer! Ik vind die substantie er ook een beetje gek uit zien. Lijkt mij lastig aan te brengen. Mweh, niet zo mijn ding! De wenkbraukit vind ik wel mooi!

    Like

  5. Ik zie voor het eerst een palette met een oogprimer erbij in! Vind je de primer zelf ook fijn werken? Dat wenkbrauw palette is ook interessant. Je hebt er al met al een leuke look van gemaakt!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

