Fashion – Elise Store bestelling

 photo DSCN3287_zpsshnfsr1t.jpg

Een tijdje geleden liet ik al mijn wishlist van Elise Store zien. Helaas waren een aantal items die ik graag wilde hebben uitverkocht. De laarsjes bleven helaas uitverkocht en de tas kwam weer terug in stock, dus ik besloot toch maar de bestellen voor ook die weer uitverkocht was. Ik heb mijn bestelling inmiddels binnen en natuurlijk kan ik het niet laten die met jullie te delen.

 photo DSCN3288_zpszfpvohw1.jpg

 photo DSCN3289_zpsezlihxff.jpg

 photo DSCN3290_zpslrl0gbsg.jpg

 photo DSCN3287_zpsshnfsr1t.jpg

Deze tas zag ik een tijd geleden bij Marloes (The Beauty Assistant) en ik vond hem meteen heel erg mooi. Ze heeft hem gekocht bij Comegetfashion maar ik vond hem toch een beetje prijzig. Op EliseStore kwam ik hem voor bijna 10 euro minder tegen dus ik moest hem hebben! Hij is geรฏnspireerd op de Chanel Boy Bag en ik vind hem ideaal. Hij heeft een fijne tussenmaat en er past best veel in. Deze tas was voor โ‚ฌ26,95 van mij.

 photo Untitled 1_zps91umn1sv.jpg

 photo DSCN3295_zps3pyd3qrv.jpg

 photo DSCN3300_zpsuu9fvtqn.jpg

Ook de schoenen stonden al een tijdje op mijn wishlist, al wist ik niet helemaal of ze iets voor mij waren. De echte Nike Huaraches zijn best wel prijzig, iets wat ik eigenlijk wel wil besteden aan Nike schoenen omdat ik altijd heel tevreden ben over de kwaliteit ervan, van dit model wist ik echter niet of ze bij me zouden passen dus besloot ik eerst een goedkoper paar te bestellen om ze uit te proberen. Voor โ‚ฌ29,95 waren deze voor mij.

Wat vind je van mijn nieuwe items?
XOXO, Simone

16 thoughts on “Fashion – Elise Store bestelling

  1. Die tas is mooi zeg, dat matte ipv glans maakt het net even anders! Ik ken elise store nog niet, toch eens even kijken!

    Like

  2. Het tasje vind ik heel leuk, en hij is zwart hihi. Dat is altijd goed๐Ÿ™‚ De schoenen zijn niet helemaal mijn smaak, maar gelukkig ben jij er blij mee.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

