Diary december #1

 photo woensdag_zpsx3y7idve.jpg

Waaaaar blijft de tijd? Ik begrijp er helemaal niks van, maar de eerste week van december is alweer voorbij. Het was een heel rommelig weekje, met leuke en minder leuke dingen. Tijd om jullie een kijkje te geven in mijn week!

Maandag

 photo maandag_zpsgkaks8wn.jpg
Maandag werkte ik heel hard aan school. Ging goed en ik kreeg een hoop voor elkaar, fijn gevoel. Ik kreeg ook een heel leuk pakketje van Mooi PR binnen met MUA make-up.

Dinsdag
 photo dinsdag_zpszmnlh59y.jpg

Hetzelfde verhaal! Ook ging ik snel even met mama naar de stad om een cadeau voor papa’s verjaardag te kopen. ‘s Avonds ging ik terug naar Tilburg en bracht ik een bezoekje aan de sportschool.

Woensdag
 photo woensdag_zpsx3y7idve.jpg
Woensdag had ik weer een feedback moment, iets wat altijd heeeel veel energie van me vraagt. Ik heb gelukkig een hele hoop goede feedback gekregen en ook wat puntjes van aandacht. Het ging weer tot huilend toe, vandaar dat ik zo uitgeput thuiskwam. Gelukkig was daar mijn huisgenoot die me overhaalde die avond te gaan koken en wat te gaan drinken, dus ik voelde me snel beter. Ik werkte tussendoor nog aan school, daarna deden we boodschappen, kookte ik, ging ik naar Zumba. Toen ik thuis kwam was het tijd om te douchen, wat te drinken en ‘even naar de stad te gaan’. Juist, om 5 uur lag ik weer in bed.

Donderdag
 photo donderdag_zpskkj0znwj.jpg
Had ik gelukkig de tijd om bij te komen. Ik werkte wat aan mijn blog en aan school en ging ‘s avonds een aantal uurtjes werken.

Vrijdag
 photo vrijdag_zpsgzmyup0x.jpg
Heftige dag was dit! Ik ging samen met collega Lotte werken bij een Factory Sale van Hunkemöller. Deze was deze keer in Houten, wat betekende dat we om 7.14 in de trein moesten zitten. We werkten van 09:00 – 18:00 uur en toen we zelf ook nog de nodige koopjes hadden gedaan (ik ga er nog een artikel over maken), gingen we gauw naar huis. Voor het station liet ik mijn ov chipkaart in een geul vallen en ik kon hem er niet meer uithalen. Snel een kaartje kopen en een nieuwe kaart aanvragen dus! De trein had ook nog vertraging dus om 21:15 was ik eindelijk thuis. Gelukkig was ik de hele dag met Lotte, het was super gezellig en de dag vloog best wel snel voorbij!

 photo zaterdag_zpsmahqyofy.jpg
Onze buit!

Zaterdag
Het begon al vrijdagnacht, ik kon maar niet in slaap komen. Ik begon me steeds beroerder te voelen: koud, warm, koud, warm. Ik stond op om drinken te pakken en zakte door mijn benen. Mijn oren suisden en ik had een hele gekke druk achter mijn ogen. Ook had ik opeens enorme rugpijn. Ik probeerde de hele nacht te slapen maar het lukte me gewoon niet. Om 8 uur moest ik toch in actie komen want om 09:30 uur moest ik weer werken. Ik kreeg het alleen niet voor elkaar iets te eten en al helemaal niet om me op te maken en me aan te kleden. Later kwam ik erachter dat ik flinke koorts had en heb ik de hele dag op bed gelegen. Ik heb me voor de eerste keer ergens ziek moeten melden op een werkplek en dat vond ik écht niet leuk.

Zondag
 photo zondag_zpsp4hfxsfk.jpg
Ook gisteren was ik nog helemaal niet lekker. Ik had nog steeds lichte koorts, werd heel erg verkouden en had last van die oorsuizen en hoofdpijn. Daarnaast rilde ik de hele tijd van de kou, super vervelend, want we vierden papa’s verjaardag.

Vannacht heb ik gelukkig goed geslapen en ik voel me ietsje beter. Gelukkig maar, want mijn scriptie roept me..
XOXO Simone

33 thoughts on “Diary december #1

  1. Ah no, hopelijk knap je snel op meis! Niet fijn zo belabberd voelen😦 Jullie hebben trouwens flink geshopt zeg, haha. Ben al benieuwd naar de shoplog! Beterschap.

    Liked by 1 person

  2. Wat een leuk overzichtje! En volgens mij heb je bij Hunkemöller heel veel leuke dingetjes geshopt! Altijd leuk om met korting te shoppen!😀 Beterschap!

    Like

  3. Meh, vind t rot om te lezen dat je weer met tranen hebt gezeten om je scriptie.. Gun het je zó om af te studeren, hopelijk gaat dat snel gebeuren!! Voel je je ondertussen al beter? Nog gefeliciteerd met je papa!

    Liked by 1 person

  4. @Ielss Zo lief! Hoop ook dat het nu eens écht gaat gebeuren! Gelukkig voel ik me inmiddels een beetje beter én vandaag is hij echt jarig dus kan ik toch nog een beetje gezellig doen haha. Thanks!❤

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

