Hunkemöller Factory Sale – verslag en aankoopjes

 photo Untitled 3_zps9art6dgp.jpg

Zoals jullie wel weten werk ik sinds een paar maandjes bij Hunkemöller. Vrijdag was het echter tijd voor iets nieuws, samen met een lieve collega ging ik werken bij de fabrieksverkoop die Hunkemöller zo nu en dan organiseert. Ik was nog nooit bij zo’n verkoop geweest, dus ik was heel benieuwd! Ik ga jullie in dit artikel vertellen wat jullie kunnen verwachten (ook qua assortiment en prijzen) en ook laat ik jullie mijn aankoopjes zien. Benieuwd? Lees dan snel verder.

Aanbod & Prijzen
Je betaald voor de entree €3,00, daarna krijg je een grote Hunkemöller tas die je kunt gaan vullen met een heleboel goedkope items!
♥ Badjassen en dusters €9,00
♥ Nachtmode €3,00 – €7,00
♥ Slips (en jarretelgordels) €2,50
♥ Beha’s (ook sportbeha’s) €6,00
♥ Bikinitops €2,50
♥ Bikinislips €2,50
♥ Sloffen €4,00
♥ Accessoires €2,00 (slippers, sjaals, hoedjes, make-up, panty’s, stay-ups, stockings etc)

 photo IMG-20151204-WA0004_zpsdmqevopa.jpg

Dit was ongeveer 1/3 van de zaal in Houten, ja écht!


Service
Je kunt niet passen, dus het is handig om je precieze Hunkemöller maat te weten, om teleurstelling te voorkomen. Bij de kassa word alles in een tas gedaan en die tas wordt dicht geniet, als bewijs dat je hebt betaald. Er is veel personeel van Hunkemöller aanwezig in de hal, maar die moet je maar wel net zien te vinden als je vragen hebt, natuurlijk kun je deze vragen over bijvoorbeeld maten wel altijd stellen. Er zijn echter ook dames aan het werk die niet bij Hunkemöller werkzaam zijn, maar alleen helpen met deze verkopen, zij zullen dus niet kunnen antwoorden op jouw vragen. Voor echte service moet je dus in de winkels van Hunkemöller zijn, maar mocht je je maten weten, dan is zo’n factory sale wél heel leuk om koopjes te jagen.

 photo Untitled 2_zps7p0rhygh.jpg

 photo DSCN3325_zps8l3f8d3c.jpg

 photo DSCN3319_zpsbbjihmfl.jpg

 photo Untitled 1_zpsz1vnrlmu.jpg

 photo DSCN3320_zpsmvzm1cmc.jpg
Ik kocht een aantal mooie items! Ik was er op de laatste dag en heb pas aan het einde van de dag geshopt, dus was het lastig nog leuke items in mijn maat te vinden. Gelukkig is het toch nog gelukt en ik ben heel blij met wat ik heb kunnen bemachtigen. Ik vond een pyjama top met lange mouwen (€17,99 -> €3,00), een hemdje met kant (€14,99 -> €3,00), een bidon voor het sporten (€6,99 -> €2,00), een string (€13,99 -> 2,50) en een beha (€34,99 -> €6,00). Eigenlijk zou alles bij elkaar me €88,95, maar met nog 15% extra korting ging ik met alles de deur uit voor maar €14,00. Dit betekent dat ik €74,95 korting heb gekregen!

Ik ga zelf goed in de gaten houden wanneer er weer een factory sale aankomt, dan ga ik die natuurlijk aan jullie aankondigen! Je kunt ook deze pagina in de gaten houden, of de Facebook pagina van Hunkemöller liken want ook daar wordt het aangekondigd. Het is in ieder geval echt een aanrader! Je zal flink moeten zoeken, maar er is écht een hoop leuks te vinden!

XOXO, Simone

14 thoughts on “Hunkemöller Factory Sale – verslag en aankoopjes

  1. Wauwie! Ik ben zeer jaloers. Je hebt super leuke items gekocht. Gelukkig heb je nog dingen in jouw maat kunnen vinden. Zo jammer dat ze hier in Frankrijk geen Hunkemöller hebben!

    Like

  2. Dat zijn nog eens leuke prijzen. Dat lukt je niet eens bij Primark. En dan zullen deze items een veel betere kwaliteit hebben🙂 score!

    Like

  3. Ahhhhh, ik wil er ook heen!! Wat een mooie prijzen en dan weet je ook dat het knappe kwaliteit is die je voor dat geld koopt. Ik heb zo’n hekel aan het kopen van ondergoed/lingerie, want het is zo duur!!!!!! Hier wordt je hebberig van.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

