Fall outfit of the day #4

 photo Untitled 3_zpsnojxstdi.jpg

Tijd voor weer eens een outfit! De vorige was alweer bijna een maand geleden. Ik heb jullie beloofd mijn nieuwe jurk op de foto te zetten, maar dat is er nog steeds niet van gekomen. Gelukkig heb ik wel de kans gevonden om mijn nieuwe jas én tas op de foto te zetten. Die jurk houden jullie dus nog van me te goed. Ik zie er nog niet helemaal fit uit op de foto’s, maar ze voel ik me ook niet, dus vandaar! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

 photo Untitled 13_zpsribays7b.jpg

 photo DSCN3338_zpszcleuh6u.jpg

 photo Untitled 5_zpshjmnkyuf.jpg

 photo Untitled 9_zpsgmerymes.jpg

 photo Untitled 12_zpsupa3oy4b.jpg

 photo Untitled 6_zpsxtqksusv.jpg

 photo Untitled 1_zpsiofz9ia9.jpg

 photo Untitled 2_zps4vdudy5b.jpg
Wat ik draag:
Top/blouse Guts&Gusto
Jeans Bershka
Sneakers RedRag
Parka C&A
Tas Elise Store

Wat vind je van mijn nieuwe jas?
XOXO, Simone

16 thoughts on “Fall outfit of the day #4

  1. Ik vind het een toffe outfit. De jas is leuk ♡ ik vind dat je bij C&A verrassend leuke dingen kunt kopen. En vaak ook voor weinig!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

