To do list tot het einde van het jaar

Nog 21 dagen en dan is 2015 alweer voorbij. In die 21 dagen gaat er nog een hoop gebeuren en daarom leek het mij leuk met jullie mijn to do list tot 2016 te delen! Zoals je merkt komt deze blog wat later online dan normaal, dat komt omdat ik het heel erg druk heb met de laatste loodjes van mijn scriptie en daarbij ook nog werk en sport. Het wordt af en toe net een beetje te veel, dus het kan in de komende 2 weken voorkomen dat er af en toe geen of wat later een blog online komt!

december and winter afbeelding

☆ Veel aan mijn scriptie doen en zo naar het einde toewerken: binnen nu en een aantal weken is het namelijk weer zo ver.. Dit brengt heel veel spanning en zenuwen met zich mee, maar het is niet anders.
☆ Werken bij Hunkemöller. Ook het werken gaat gewoon door natuurlijk. Het zal vast lekker druk worden rondom de aankomende feestdagen.

☆ Sporten! Het sporten geeft me energie en zorgt ervoor dat ik mijn hoofd leeg kan maken in alle drukke tijden.
☆ Kerst vieren, natuurlijk! Eerste kerstdag bij mijn opa en oma en tweede kerstdag gewoon lekker thuis.
☆ Top2000 luisteren. Dat hoort er gewoon bij voor mij!
☆ Bloggen! Ik hoop tussen kerst en oud&nieuw veel tijd te hebben om het weer lekker op te pakken en veel voor jullie klaar te zetten.

☆ Wandelen door de sneeuw! Ik hoop zo op een witte kerst. Lekker naar buiten tussen al het eten door.
☆ Oud & nieuw vieren met mijn vriendinnen en proosten op een (hopelijk!) heel mooi 2016. Ik kan niet wachten om dit jaar af te sluiten, eerlijk gezegd.

Zoals je ziet, wordt mijn december geen december to remember. Sinterklaas hebben we helaas dit jaar ook niet gevierd. Het is een hele drukke maand vanwege natuurlijk mijn scriptie en het werk.

Wordt jouw december er één to remember?
XOXO, Simone

foto’s: 1 / 2 /

14 thoughts on “To do list tot het einde van het jaar

  1. Je hebt nog een hoop activiteiten in het verschiet. Maakt de laatste decembermaand ook erg gezellig! Ik zie trouwens dat je mijn foto gebruikt, heb je die ergens anders gevonden? Ben beetje verbaasd namelijk!

    Liked by 1 person

  2. Ik ben heel hard bezig om er een december to remember van te maken. Ik heb al een heel leuk Sinterklaas weekend achter de rug, en nog alle kerstdagen in het vooruitzicht🙂 Zin in. Ik wens jou toch nog een fijne maand, met ondanks de drukte toch tijd voor ontspanning en leuke dingen. Nog veel succes met de laatste dingen voor je scriptie.

    Like

  3. Spannend van je scriptie! Het gaat je vast en zeker lukken. Je hebt een leuke lijst opgesteld. Wat gaat het jaar toch snel he, ik blijf me er altijd over verbazen. Ik hoop zeker dat mijn december to remember wordt. Ik heb het eerste leuke al gehaald namelijk mijn propedeuse🙂

    Like

  4. Hier nog een die een scriptie moet afronden. De focus gaat meer daar naartoe dan naar de feestdagen.. maar als je hem haalt weet je wel waarvoor je het hebt gedaan!

    Like

  5. Lijstjes maken vind ik altijd leuk om te doen! Alleen lukt het me niet altijd om alles van een lijstje af te strepen. Een witte kerst zou wel echt ideaal zijn! Succes met je scriptie!!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

