Diary december #2

 photo zaterdag_zpskecqd0dp.jpg

Het is gewoon alweer bijna kerst! De weken vliegen voorbij, net nu ik eigenlijk wel wat extra tijd kan gebruiken. Deze week hoop ik jullie weer gewoon elke dag te kunnen voorzien van blogpost, maar dat komt helemaal goed want gelukkig heb ik in het weekend het één en ander kunnen voorbereiden. Afgelopen week was druk en ik maakte veel foto’s, die ik vandaag weer met jullie deel!

Maandag
 photo maandag_zpshkfbexsd.jpg

Maandag voelde ik me eindelijk iets fitter en was het tijd om hard aan de bak te gaan. School it was! Ik kreeg een hoop gedaan en dat was fijn. Mijn ouders waren allebei vrij en zij zette de kerstboom. Super gezellig!

Dinsdag
 photo woensdag_zpsvorztqpu.jpg
Dinsdag was mijn papa echt jarig! Ik was gewoon thuis en werkte weer de hele dag aan school en bestelde wat make-upjes van MAC. Daarnaast kwam de aftermovie uit van een feestje van een tijdje geleden. Blijkt dat ze mij als still hebben gebruikt haha. Ik heb echt super veel berichtjes gehad van bekenden die me herkende! Omdat ik mijn OV was kwijtgeraakt bracht mijn papa me ‘s avonds naar Tilburg, super fijn!

Woensdag
 photo dinsdag woensdag_zpsvecczkot.jpg
Woensdag was weer een school dagje. De hele dag werkte ik heel hard aan mijn scriptie en stuurde ik weer van alles op ter feedback. ‘s Middags kwam mijn pakketje van Douglas binnen met nieuwe MAC make-upjes erin. ‘s Avonds ging ik naar Zumba. Was weer een leuk lesje, al kwam ik niet vooruit door mijn verkoudheid.

Donderdag
 photo donderdag_zps1ylvgcmg.jpg

D-day! Ik kreeg weer feedback en dit keer was het gelukkig positief. Ik deed nog een hoop op school. Ik vergat mijn eten dus haalde een lunch op school. Rond 4 uur ging ik lekker naar huis en daar werkte ik ‘s avonds nog even door. Ik was namelijk vrij van mijn werk. Ik kreeg wel heel veel oorpijn.

Vrijdag
 photo vrijdag_zpsvvdhllev.jpg

Ik kreeg er een oorontsteking bij😦 Super irritant, heel pijnlijk ook! Ik hoor ook sinds vrijdag bijna niets meer. Dit zou heel snel over moeten zijn, maar ik hoor nu nog steeds niets. Ik werkte wéér de hele dag aan school en ging daarna nog sporten maar kwam echt niet vooruit. ‘s Avonds was ik echt super moe en dus ging ik al om half 10 slapen.

Zaterdag
 photo zaterdag_zpskecqd0dp.jpg
Ik voelde me gewoon weer hartstikke ziek.. super balen! Ik ging wel gewoon werken en de uurtjes vlogen voorbij. Ik kocht een heerlijk nieuw vestje waarin ik ‘s avonds aan.. je raad het al: school werkte. Ik kreeg ook een superleuk kerstpakketje van de Hunkemoller. Een drinkbeker met daarin een bon waarmee je van alles kon kiezen. Ik heb gekozen voor een ICI Paris XL cadeaubon en momenteel ben ik aan het bedenken wat ik er van wil bestellen.

Zondag
 photo zondag_zpspgiynrtp.jpg

Ook gister werkte ik een dagje. Het was echt hartstikke druk en ik had gewild dat ik 10 handen had gehad die dag! Daarna ging ik lekker naar mijn ouders waar ik nu op de bank aan school én aan mijn blogje werk.

Ik hoop deze week op een fittere week!
XOXO, Simone

17 thoughts on “Diary december #2

  1. Ziek zijn is nooit leuk en stom dat er ook een oorontsteking bij kwam! Gelukkig heb je wel mooie MAC producten en binnenkort iets van ICI Paris om je op te vrolijken!

    Like

  2. Wat een fijne week heb je in eerste instantie gehad, tot de oorontsteking., Balen :-(! Ik ben benieuwd naar je nieuwe MAC producten, komen er reviews aan?! :-)!!

    Like

  3. Balen meis, een oorontsteking is erg pijnlijk. Hopelijk gaat het snel over. Ik ben benieuwd naar je MAC aankopen❤ Die blijven speciaal hé hihi. Beterschap!

    Like

  4. De dagen vliegen echt steeds sneller voorbij lijkt het wel! Oh mean. Beterschap! Oorontsteking is echt geen pretje. Hopelijk verlichten je nieuwe aankopen van MAC enigszins de pijn..😉

    Like

  5. Ahh zo ontzettend balen dat je ziek bent😦 Ik heb de laatste week ook dagen dat ik me echt like shit voel, en dan weer wat beter. Vooral rot omdat er nog zoveel moet gebeuren hé, rotscriptie… En als we het halen, kom ik gezellig naar tilburg – is helemaal niet zo ver vanaf mij!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

