On my sportswishlist

Als je me al een tijdje volgt dan weet je vast dat ik graag sport. Ik heb een abonnement bij een hele fijne sportschool (El Futuro, Tilburg) en dat is denk ik zo’n beetje de beste aankoop van 2015 geweest. Om het sporten vol te houden en mijzelf te blijven motiveren shop ik zo nu en dan wat nieuwe sportkleding. In een fijne, comfortabele én mooie sportoutfit sport ik namelijk het liefst!

 photo Untitled 1_zps1gstifml.png


Vaak ga ik een kijkje nemen bij H&M voor nieuwe sportkleding. De twee shirts linksboven komen daar dan ook vandaan en ik vind ze erg leuk. Voor €14,99 per stuk kan je ze toevoegen aan jou sportgarderobe. Echter vind ik de variatie bij H&M aan de lage kant, ze hebben vaak lang hetzelfde en veel mensen lopen erin.

Daarom kijk ik ook graag bij Adidas en Nike: hele leuke en vooral fijne sportkleding van mooie kwaliteit. Sportkleding was je natuurlijk heel vaak en daarom vind ik die kwaliteit ook heel belangrijk. Bovenstaand zie je een top (€19,99) en tight (€49,99) van Nike en daarnaast ook nog een paar sportschoenen die ik ook zeker zo als sneakers zou dragen (€79,99). Van Adidas zie je een heerlijk vest (€59,99) én de Superstars die maar op mijn wishlist blijven staan. Wist je dat je tot maat 40 het junior model kan bestellen? Ze kosten dan maar €54,99. Deze Adidas en Nike items zijn allemaal te koop bij Otto, waardoor je ze makkelijk kunt bestellen én ze zo bij je thuis zijn.

Ik kan in ieder geval niet wachten om de sportschool weer binnen te stappen in een nieuwe outfit!
XOXO, Simone

11 thoughts on “On my sportswishlist

  1. Ergens vind ik het zonde om nieuwe (mooie) sportkleding te kopen, ik hoop namelijk dat ze dan snel te groot zijn en dan denk ik ‘ja, heb ik weer geld voor niks uitgegeven’ haha. Ik draag eigenlijk altijd een oud t-shirt van mijn vader (die zit zo lekker ruim) en een hardloopbroek. Totaal niet sexy, mja of dat nou reden is om naar de sportschool te gaan haha.

    Like

  2. De superstars vind ik steeds leuker worden, maar heb het gevoel dat als ik ze koop dat ik een beetje spuiten 11 ben ofzo haha. Maar die prijs is inderdaad wel aantrekkelijk ♡ Leuke items!

    Like

  3. Wat een mooie items! Ik wil ook nog steeds een keer “goede” sportkleding. Ik heb nu een paar dingen van de Primark. Op zich best wel leuk, maar niet echt top kwaliteit.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

