Diary december #3

 photo vrijdag_zpsmc0w1zcp.jpg

Ik ben er nog! De drukte neemt even de overhand, maar ik kan jullie vertellen dat het niet héél lang meer gaat duren wat natuurlijk een onwijs fijn vooruitzicht is. Nog genoeg te doen hoor, dat wel. Ik heb gelukkig veel foto’s kunnen maken deze week en die deel ik met jullie!

Maandag
 photo maandag_zpsx9l5lahc.jpg
Zoals jullie wel weten was ik vorige week en de week ervoor niet helemaal fit. Maandag nog steeds niet en ik begon de dag dan ook opnieuw met een doktersbezoekje. Er bleek ook nog iets mis te zijn met mijn trommelvliezen (er zit vocht achter) en ik moet morgen weer terug om het opnieuw te laten controleren. Als het nog niet goed is, moet ik naar de KNO-arts in het ziekenhuis, niet leuk. Daarna werkte ik de hele dag aan school, in mijn heerlijke vest van Hunkemöller. ‘s Avonds kwam ik de yoga afbeelding tegen op Instagram, waar ik hartelijk om kon lachen.

Dinsdag
 photo dinsdag_zpslri9m0np.jpg
Poeh, dit was een heftig dagje. Het was mijn laatste dag voor ik weer feedback zou krijgen en ik zou dus weer alles opsturen. Ik stond heel vroeg op en werkte van 6 uur ‘s ochtends tot 10 uur ‘s avonds aan mijn scriptie. Tussendoor begaf mijn laptop het even en ging hij zomaar een systeemupdate doen zonder dat aan te geven, en ik had ondertussen natuurlijk niets opgeslagen. Ik kwam er toen ook nog achter dat mijn dropbox al twee weken niet had gesynchroniseerd. Lichte (zeg maar gerust zware) paniek dus. Gelukkig had hij al mijn bestanden ge-autosaved waardoor ik daarna weer verder kon.

Woensdag
 photo woensdag_zpsjbtriric.jpg
Ik was al vroeg op school en had dus nog even tijd om een broodje te halen en daarna nog even te bloggen, al zat ik vol met zenuwen. Het gesprek was gelukkig positief en ik was enorm opgelucht. Na het gesprek ging ik weer terug naar mijn ouders en ging ik op het station in Den Bosch even bij Hema kijken toen ik moest wachten op de trein. Ik vond een contourkwast die heel goed aanvoelde voor maar €4,00. Die ben ik nu dus aan het testen! Ik heb ‘s middags drie uur geslapen en heb lekker de hele dag niets meer gedaan aan school. Dat had ik echt nodig, want na woensdag ben ik gelukkig een beetje opgeknapt.

 photo woensdag2_zpsjydwlddm.jpg
School is net een bouwput op dit moment.. het wordt wel heel mooi allemaal! Na het gesprek mocht ik mezelf wel belonen, met een Body Shop bestelling! Dit is het uiteindelijk niet helemaal geworden, maar ik laat het jullie natuurlijk nog helemaal zien als het binnen is!

Donderdag
 photo donderdag_zpsdbvcmnyq.jpg
 photo donderdag2_zpsmb9rgeva.jpg
Donderdag stond in het teken van uitslapen, bijkomen en heel veel vitamines naar binnen werken! Smoothies en fruitsalades hebben mij gelukkig nog fitter laten voelen. Ik hoop dat ik helemaal beter ben voor kerstmis! Lijkt me heerlijk. Ik vond ook mijn ring terug, die ik toevallig vorig jaar voor kerstmis kreeg. Ik ben hem een aantal maanden kwijt geweest, want ik had hem te goed opgeborgen. Gelukkig heb ik hem weer en ik ben er dolblij mee.

Vrijdag
 photo vrijdag_zpsmc0w1zcp.jpg
Vrijdag was het weer tijd om aan de bak te gaan! Ik werkte de hele ochtend en een deel van de middag aan school. Het ging verbazingwekkend lekker en toen ik zag dat we salaris hadden gekregen besloot ik dan ook even naar de stad te gaan. Ik werd in de stad helemaal blij van de mooie versiering, ik ben gek op Tilburg! Het is echt ‘mijn’ stadje geworden in de afgelopen vier jaar. Ik denk ook dat ik er nog heel lang blijf wonen! Ik slaagde eindelijk voor een kerstoutfit! Ik kocht een mooie glimmende top, een nude blazer, een setje en een zwarte jurk. Ik hoop dat ik nog een shoplog kan maken.

 photo vrijdag2_zpsjtwfymxk.jpg
Kreeg een berichtje van mijn Wendy met dit Facebook testje, so true!❤ Je ziet hier ook nog een aanfoto van mijn jurk, die een beetje onduidelijk is, haha.

Zaterdag
 photo zaterdag_zpsgqcnuqap.jpg
Zaterdag werkte ik van 09:30 – 20:00 (uiteindelijk werd het 19:00!) en in de avondpauze kregen we een bon om eten te halen. Een paar deuren verder zit een klein friettentje waar we allemaal om de beurt zijn geweest haha. Lekker frietjes eten dus en daarna weer verder! Het was een heerlijk (druk!!) dagje werken, de dag vloog voorbij en er waren zoveel gezellige en leuke klanten! Daarna ging ik meteen naar huis (naar mijn ouders) waar ik mijn Ici Paris pakketje kon uitpakken!

Zondag
 photo zondag_zps6jeboucq.jpg
En dit is de inhoud van het pakketje. Een Chanel lipstick én Estée Lauder concealer. Test, test, test! Jullie lezen er snel meer over. Verder stond deze zondag in het teken van mijn scriptie én van een klein bezoekje aan de kerstmarkt in Rosmalen. We kwamen allerlei mensen tegen die we lang niet hadden gezien en ik kreeg complimenten over dat ik was afgevallen, super leuk om te horen dat het mensen opvalt!

Deze week nog eventjes heel hard knallen voor mijn scriptie, op het werk en in de sportschool en daarna ga ik toch echt heeeerlijk genieten van kerstmis! Fijne week allemaal.
XOXO, Simone

25 thoughts on “Diary december #3

  1. Erg vervelend als een pc of laptop gaat synchroniseren of plotseling moet updaten….
    Toevallig net als het je niet uitkomt.
    Ik hoop het allerbeste voor je en dat het vocht achterin je oren verdwenen is.
    Anders veel sterkte bij de kno-arts!

    Xoxo

    Like

  2. Een computer/macbook of whatever wil altijd update op de momenten dat het totaal niet uitkomt. Soms is er dan wel een voor aankondiging, maar eerlijk is eerlijk, zelf lees ik die nooit zo goed en druk hem dan gewoon weg. Oeps. Balen dat je nog steeds wat rommelt met je gezondheid, maar ja, met een doorverwijzing op zak komt het vast snel goed.

    Like

  3. Wat een fijne week heb je gehad. Hopelijk gaat het vocht achter je trommelvlies snel weg, hier heb ik zelf ook lange tijd last van gehad en dan ook echt veel last van gehad. Bah!

    Like

  4. Wat een week zeg. Waar moet ik beginnen? Wat ben je een topper dat je vanaf 6 uur ‘s ochtends tot 10 uur ‘s avonds aan je scriptie hebt gewerkt, respect! Ik doe het je niet na! Ik heb voor Disney ook kwasten bij de Hema gekocht en ik ga ze denk ik stiekem omruilen voor mijn normale make-up kwasten want ze zijn echt heel fijn haha! Oh en echt fijn dat je je mooie ring terug hebt gevonden!❤

    Like

  5. Bikkel! Zoveel studeren en werken terwijl je je niet goed voelt. Zo te horen werpt het wel zijn vruchten af. Is vast een fijn gevoel als mensen zien dat je je best doet en afgevallen bent🙂 ik wens je succes met deze week. En hopelijk gaat het snel beter met je oren en hoef je niet naar de kno arts. Liefs

    Like

  6. Poeh… ik ben jaloers op jouw doorzettingsvermogen en motivatie om toch nog te gaan studeren als je niet lekker bent! Ik ben meestal het type dat dan alles neerlegt en lekker in bed kruipt haha. Mooie blazer heb je gekocht trouwens; ik hou echt van dat kleurtje haha! Liefs

    Like

  7. Je zit volgens mij helemaal in de scriptie-flow als ik het zo lees! Nu maar duimen dat hard werk eindelijk wordt beloond. Ik vind je blazer en jurkje trouwens echt heel erg leuk!

    Like

  8. @Lisa Dankjewel!! Super lief. Helaas heb ik op dit moment geen keuze omdat het einde weer in zicht is en dit echt mijn laatste kans is.. ik zou ook liever in bed kruipen!

    Like

  9. Liefde voor mac ! ik hou ervan! ik wil nog steeds wirl, stone, antique velvet en deep love lipstick maar die zijn de hele tijd uitverkocht. beetje jammer! leuke foto’s en hele fijne dagen meid

    Like

  10. Wauw, wat een gaaf pakketje! Die concealer en lipstick, daar wil ik nog wel een review van zien hoor, haha! En ik zou hem echt helemaal flippen, als mijn laptop dat zou doen (updaten) zonder dat ik iets op had geslagen… gelukkig is het goed gegaan!🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

