Fashion – Shoplog

 photo DSCN3517_zpsadjfvseg.jpg

Druk, druk, druk: dat is hoe mijn leven op dit moment is. Vooral met mijn scriptie, die niet alleen voor heel veel drukte zorgt maar ook mentaal heel veel druk met zich meebrengt. Gelukkig vond ik afgelopen vrijdag eindelijk de tijd om wat feestelijke kleding te shoppen, gister vond ik ook nog de tijd om een paar foto’s te schieten. Shoplog time!

 photo DSCN3503_zpst2y24xik.jpgAllereerst kocht ik deze top van een speciaal stofje en dunne bandjes bij H&M. Deze top kost €19,95 en valt prachtig. Ik vind het glimmende effect van het stofje ook heel mooi. Ik ben er gek op!

 photo DSCN3509_zpsenkf8t4q.jpg

 photo DSCN3506_zpsjpixe8xu.jpgOok deze blazer kocht ik bij de H&M. Ik ben van plan deze items samen te gaan dragen met kerstmis. Met beide items heb ik nog veel meer combinaties in mijn hoofd, dus ik zal ze ook echt gaan dragen na de feestdagen. Dat vind ik fijn. De blazer kostte €29,95. Vond ik heel erg meevallen!

 photo DSCN3514_zpsktgczzha.jpg
Daarnaast kocht ik deze jurk. Hij valt tot op mijn knie en is van een mooi, dik stofje. De mouwtjes zijn wat langer dan korte mouwen en wat korter dan driekwart mouwen (snappen jullie mij nog?!). Deze was ook €19,95. Stiekem wil ik nu ook nog de versie met streepjes.

 photo DSCN3517_zpsadjfvseg.jpg
Als laatst kocht ik deze laarsjes, bij Kens. Dit is een winkeltje waarvan ik weet dat ze sowieso in Tilburg en Eindhoven zitten. Ze zijn niet te hoog en niet te laag en daarnaast hebben ze een fijn plateautje. Van binnen zijn ze gevoerd met nep-bont, waardoor ze echt heerlijk zitten en lopen. Ze waren €34,95 wat ik echt een koopje vind!

Wat vind je van mijn nieuwe aankoopjes?
XOXO, Simone

23 thoughts on “Fashion – Shoplog

  1. Fijne items Heb je geshopt. Ik ken de winkel wel van naam, maar ben er nog nooit binnen gelopen. Misschien toch maar eens doen dan. Ik vind de laarsjes heel leuk. Ze zijn van echt leer?

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

