Diary – Ik ben er nog

 photo PicMonkey Collage2_zpskv7kkxvf.jpg

That’s a while ago! Ik heb het druk, heeeeeeel druk. De deadline van het inleveren van mijn scriptie nadert en jullie zullen vast begrijpen dat dat op dit moment het allerbelangrijkst met mij is. Ik heb in de tussentijd wél mooie foto’s gemaakt van nieuwe aankoopjes en ik heb ook heel veel ideeën, andere artikelen komen er dus snel weer aan. Nu is het tijd voor een diary, om jullie even op de hoogte te houden.

 photo PicMonkey Collage_zpsao9l4qy5.jpg– Een aantal feest favorietjes op de foto! Mijn nieuwe Estée Lauder concealer is groot favoriet. Daarnaast zie je mijn Chanel Coco Shine lipstick, mijn Noir eau de toilette van Hunkemoller en een oogschaduw palette van Sephora. Deze kreeg ik voor mijn 16e (!!!) verjaardag van vriendinnen, toen Sephora nog lekker in Nederland te koop was. Bijna zes jaar later gebruik ik het palette dus weer met veel plezier.
– Met Wendy in Kos. Dit was een throwbackje omdat ik wel aan een vakantie toe ben. Kos was echt de beste vakantie ever. Zoveel plezier gehad daar!
– Een bodyshop bestelling! Onwijs blij met al mijn spulletjes. Reviews are coming up!
– Nog een foto van feestfavorietjes. De top op de ondergrond is momenteel echt mijn favoriet

 photo PicMonkey Collage2_zpskv7kkxvf.jpg– Voor het eerst de blauwe Tony’s met kokos en pecan geproefd. Die was niet verkeerd, maar caramel-zeezout blijft de beste!
– Driving home for christmasssss, met de trein ja! Mijn tas van MyNewBag weer helemaal herontdekt.
– So true.
– Den Bosch!❤ Ik was er voor iets belangrijks en na afloop maakte ik deze foto. Ik ben een echte Tilburger geworden in de afgelopen jaren, maar Den Bosch blijft toch ook wel mijn stadje.

 photo PicMonkey Collage3_zpsxlifv1pu.jpg– Xmas time! Eerste kerstdag een uitgebreid diner en cadeautjes bij opa en oma thuis, met de hele familie. Inclusief kalkoen!
– Cheese! De donkere kaas achteraan was Spaans en onwijs lekker.
– Perfecte tulband cake, kijk dat glazuur!
– En cadeautjes❤ Ik kreeg een aantal hele leuke dingen zoals een super leuke mok die oma heeft meegenomen uit Polen. Super lief.

 photo PicMonkey Collage4_zpsqihvsptt.jpg– Second Xmasday! Ik kleedde me mooi aan, maakte me mooi op en.. ging achter mijn laptop zitten om aan mijn scriptie te werken. De hele dag. Ondertussen at ik natuurlijk wel lekker.
– De zondag na kerstmis was ik al om 8 uur ‘s ochtends aan het werk. Sale time! We gingen met zijn zessen de sale erin hangen en daarna een dagje werken. Zelf moest ik natuurlijk ook het één en ander hebben. Deze Rudolph sloffen kon ik niet laten liggen.
– Dream big!
– En nog even mijn kerstcadeautjes van mijn ouders showen. Ik had niet verwacht dat ik cadeautjes zou krijgen dus het was een enorme verrassing. Ik ben echt heel erg blij met alles. Dankjewel lieve papa en mama❤.

Bedankt
Ik wil jullie een onwijs fijne laatste dag van 2015 wensen en heel erg bedanken voor al jullie bezoekjes en lieve comments het afgelopen jaar. Het was niet mijn jaar en dat merkten jullie en daar reageerden jullie ook super lief op! Een hele fijne jaarwisseling voor jullie allemaal. Tot in 2016!

Lots of love,
Simone

10 thoughts on “Diary – Ik ben er nog

  1. Ik weet maar al te goed waarom het niet ‘jouw’ jaar was, en hier heb ik precies hetzelfde. Al bijna een jaar lang in het zelfde schuitje en al bijna een jaar lang een situatie die zoveel impact op me heeft. Ik vind het knap dat je tijdens kerst nog de motivatie hebt kunnen vinden om aan je scriptie te werken! Ik zou willen dat ik het vandaag ook kon, maar echt: ik ben op. Ik ben er klaar mee. Enige geluk is dat ik er hopelijk 2 t/m 8 januari nog iets aan kan doen. Zo spannend. Maar wat gaan wij het hard vieren als we het halen!❤

    Liked by 1 person

  2. Ik miste je blogjes al🙂 maar ging er al vanuit dat je druk was met je scriptie. Hopelijk is het einde nu echt bijna in zicht. Ik gun het je zo. Ik wens je een fijne jaarwisseling en al het beste voor 2016.

    Liked by 1 person

  3. @Daphne Deze reactie, zo de spijker op zijn kop!❤ Je kan het meis! Deze dagen heel goed benutten en dan gaat het ons lukken. Zoveel spanning.. het word op een gegeven moment gewoon teveel en niets anders dan het halen kan dat wegnemen. DUIMEN! XX

    Like

  4. Yaaay, HALLO welkom, je mag niet meer zo lang niet bloggen hoor.
    en eindelijk eens een dieet tip waar je wat aan hebt, ik denk dat ik die ga volgen hihi
    heeel veel succes nog voor komende tijd, als je het haalt word het een mooi feestje

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

