Lancôme – Grandiôse mascara

 photo DSCN3591_zps491rlcqz.jpg

Mascara is zo’n product waarvan ik altijd de budgetvariant aanschafte. De I Love Extreme of Lash Princess mascara’s van Essence vond (en vind) ik prima werken voor een goede prijs. Toch werd ik benieuwder en benieuwder naar een wat duurdere mascara. Nicole (covered.beauty op Instagram, echt een heel leuk account!) is altijd onwijs enthousiast over de Lancôme Grandiôse mascara. Hij maakt haar wimpers prachtig lang en dat is dan ook waarom deze mascara op mijn wishlist belandde. Met kerst was het zo ver en kreeg ik de mascara onverwacht cadeau. Vandaag deel ik mijn ervaringen met jullie.

 photo DSCN3590_zpsf8ganurb.jpg

Verpakking
Luxe! De mascara komt in een doosje, wat mij al meteen een extra luxe gevoel geeft. Ik bewaar de doosjes van high-end make-up producten altijd, geen idee waarom eigenlijk, maar ik vind ze iets hebben. De huls van de mascara zelf vind ik ook prachtig. Hij is druppelvormig en zwart glanzend. Het uiteinde van de dop is doorzichtig en daarin bevindt zich het Lancôme logo. Onwijs mooi. Pluspunten voor de verpakking dus. De huls bevat 10ml mascara, wat een normale hoeveelheid is.

Product
Wanneer je het mascara borsteltje uit de huls haalt, zal je meteen wat opvallen. In het borsteltje zit namelijk een knik, gebaseerd op de vormen van je gezicht, waardoor je beide ogen op kunt maken zonder dat je op het gezicht knoeit. Daar is over nagedacht. De ‘haartjes’ van het borsteltje voelen ‘rubberachtig’ en vooral flexibel aan. Er zitten korte én lange haartjes in de borstel wat het makkelijk maakt om bij alle haartjes van je wimpers te komen, dus ook bij/in je binnenste en buitenste ooghoek.

 photo DSCN3592_zpsmo9uoxkw.jpg

Wanneer ik begin met aanbrengen merk ik gelijk dat de mascara onwijs veel lengte geeft. Dit is iets waar ik altijd naar op zoek ben in een mascara en wat ik dus heel erg kan waarderen. Daarnaast worden mijn wimpers heel mooi gesepareerd en dit blijft ook zo, zelfs als ik meer aan breng. De intensiteit van de mascara wordt heftiger wanneer ik meer aanbreng. Ik vind een aantal laagjes dan ook het mooiste effect geven: zwart, lang, gekruld en gesepareerd. De mascara wordt niet hard of plakkerig wanneer hij opdroogt waardoor je er gemakkelijk nog een volume mascara over aan kunt brengen, mocht je daar van houden.

 photo Untitled 9_zps6ixyfnua.jpg

Verkrijgbaarheid & prijs
De mascara is verkrijgbaar bij diverse parfumerieën zoals Ici Paris XL en Douglas, maar bijvoorbeeld ook bij de Bijenkorf. De mascara kost normaliter rond de €30,00, maar er zijn regelmatig goede acties. Ici Paris XL heeft bijvoorbeeld regelmatig een 40% kortingsactie op mascara’s, een ideaal moment om er een aan te schaffen.

Conclusie
De mascara heeft mij blij verrast. Het is een luxe product en dat zie, voel en merk je. De mascara is naar mijn mening zijn geld zeker waard en ik zou hem dan ook zeker opnieuw aanschaffen. Het effect wat de mascara geeft heb ik nog niet ervaren met een andere mascara en dat was waar ik naar op zoek was.

XOXO, Simone
PS: Yes, I’m back!!

14 thoughts on “Lancôme – Grandiôse mascara

  1. Wat een mooierd. Die verpakking is erg luxe, dat zie je meteen. Toch zou ik het niet aandurven, ben best lastig met mascara’s en tot nu toe werken de budget producten prima. Leuk dat je terug bent, yay!

    Like

  2. Fijne review om te lezen; overzichtelijk, duidelijk en to the point. Ik vind hem zelf ook prettig, maar wanneer hij op is ga ik toch weer voor le volume van Chanel.

    Like

  3. Ziet er heel goed uit! Apart borsteltje ook. Ik heb zelf nog helemaal geen dure mascara, maar zou deze wel een keer willen proberen als er weer eens een actie komt🙂 x

    Like

  4. Het resultaat is absoluut erg mooi. Ik gebruik zelf budget mascara’s waar ik ook een mooi effect mee krijg, maar ik kan me voorstellen dat het heerlijk is om zo’n luxe mascara in handen te hebben!

    Like

  5. Ik heb deze mascara ook een tijdje gehad en vond hem erg fijn! Al moet ik zeggen dat de Chanel Le Volume de Chanel wel echt fijner is! Voor dat geld zou ik dus toch voor die van Chanel kiezen!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

