The Body Shop shoplog

 photo DSCN3567_zpspzo2dj6v.jpg

In december en januari heb ik het er van genomen: ik heb véél geshopt. Ik heb 2 keer een MAC bestelling geplaatst (er moeten nog wat dingetjes binnenkomen!), ben wezen shoppen in Tilburg, Eindhoven en Amsterdam én heb dus een bestelling geplaatst bij The Body Shop. Ik ben er onwijs blij mee en dus kan ik het niet laten om mijn aankoopjes met jullie te delen. Benieuwd wat ik bestelde? Lees dan snel verder.

 photo DSCN3564_zpsrbaaepmt.jpg

 photo DSCN3568_zpsypwb48v3.jpg
Allereerst bestelde ik een douchegel uit de Frosted Plum lijn, een speciale lijn voor de kerst. Daarnaast bestelde ik twee huidverzorgingsproducten, een Vitamine E cleanser en het Vitamine E olie serum voor nachtelijk gebruik. Ook bestede ik een heerlijke bodymist met Shea geur, één van mijn favoriete geuren van The Body Shop.

 photo DSCN3570_zpscj8riyge.jpg

Daarnaast kreeg ik er een Moringa douchegel, honing handcrème en een mini kokos bodybutter bij. De douchegel gebruik ik graag na het sporten, lekker fris en clean.

 photo DSCN3550_zpshvls72hx.jpg
Deze leuke tekst aan de binnenkant van de doos maakte mij extra blij.

Zoals jullie kunnen lezen ben ik onwijs blij met mijn bestelling. Een review van de Vitamine E lijn komt eraan!
XOXO, Simone

14 thoughts on “The Body Shop shoplog

  1. Ik heb zelf echt nog nooit wat gekocht bij The Body Shop. Onlangs wel kennis gemaakt met een pakket, maar dat was niet helemaal mijn lijn qua geur jammer genoeg. Mooie items heb je geshopt, altijd leuk als je er iets bij krijgt :-)!

    Like

  2. Jeej, wat een hoop fijne aankoopjes. De shea lijn ken ik helemaal niet, oeps. Ik ben wel benieuwd naar de review.

    Like

  3. Toffe shoplog! Na mijn examens hoop ik ook nog even wat te kunnen kopen bij The Body Shop, helaas is er op de Belgische site geen webshop! Ik ben benieuwd naar je mening over de vitamine e-producten!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

