It’s my birthday!

birthday afbeelding
Woohoo! Weer een jaartje voorbij. Vandaag vier ik mijn 22ste verjaardag! Ik ga gezellig lunchen samen met mijn moeder en de rest van de dag komt mijn familie gezellig langs om een taartje te eten. Afgelopen zaterdag heb ik al een super gezellig avondje met mijn beste vriendinnetje, zelfgemaakte pizza’s, wijn en tompoezen gehad, gisteren ben ik gezellig wezen winkelen en ik ga het vast en zeker ook nog snel vieren met een leuk avondje uit.

De eerste cadeautjes heb ik al gehad en ik ben zo onwijs blij met alles! Afgelopen zaterdag kreeg ik een set van CHI met daarin shampoo, conditioner en leave-in conditoner van Wendy waar ik nu al veel plezier van heb gehad. Het ruikt allemaal zo lekker en luxe en mijn haar gaat er écht van glanzen. Van mijn ouders heb ik twee hele mooie armbandjes van My Jewellery, een MAC oogschaduw palette en een sport BH van de Sylvie collectie van Hunkemöller gekregen. Ook heb ik mezelf wat cadeau gedaan: een blush en lipstick van de MAC Ellie Goulding collectie én een ring van My Jewellery.

Natuurlijk laat ik mijn cadeautjes snel aan jullie zien!
Fijne dag allemaal vandaag.
XOXO, Simone

16 thoughts on “It’s my birthday!

  1. Gefeliciteerd meis met je verjaardag. Je hebt al wat leuke dingen achter de rug maar ook vandaag heel veel plezier. Op nog heel veel gelukkige, gezonde (blog)jaren :-)! X

    Liked by 1 person

  2. Ik heb je al gefeliciteerd maar hier doe ik het gewoon nog een keer ; LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLOO-RRIIO-AAA, IN DE GLOOOOOOO-RRRRRIIII-AAAAA!!!! HIEPER DER PIEP HOERAAAAA!! Gefeliciteerd lieve Simone! Maak er een fantastische dag van met je geweldige cadeautjes, lunchen met je mama en een taartje met je familie! Ik stuur je een hele dikke kus vanuit Frankrijk! Hopen dat hij vandaag nog binnenkomt!❤

    Like

  3. Gefeliciteerd meis! Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad en lekker verwend bent😉 Benieuwd wat je allemaal hebt gekregen!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

