NYX – wishlist

Dat ik van de combinatie tussen high-end en budget make-up houd zal jullie vast en zeker niet ontgaan zijn. Ik vind het heerlijk om fijne producten te ontdekken voor een mooie prijs. NYX is zo’n merk dat steeds weer opnieuw mijn aandacht trekt, maar waar ik eigenlijk nog niets van heb. Na uren swatches bekijken heb ik besloten dat ik toch maar eens wat moet gaan bestellen. Vandaag mijn wishlist.

 photo Untitled 2_zpsib9w8yxz.jpg


Buttergloss
Dit is een product dat al tijden op mijn lijstje staat, zelf op mijn b’day wishlist van vorig jaar (precies één jaar geleden). Vooral de kleuren Peaches ‘n Cream en Vanilla Cream Pie spreken mij aan. Deze glossjes kosten €6,95 per stuk.

Matte lipcream
Een liquid lipstick met een matte finish, die niet droog aanvoelt op de lippen. Dat zou deze lipcream voor moeten zorgen. De kleur Milan is mijn favoriet. Deze kosten €7,50 per stuk.

Love in Paris oogschaduw palette
Die verpakking alleen al! Dit oogschaduw palette bevat mooie neutrale kleuren die elke dag te dragen zijn.

Highlight & contourkit
€33,95 vind ik best wel prijzig, maar deze kit is dan ook van de luxere lijn van NYX en hij doet me denken aan de kit van Anastacia Beverley Hills. Ik ben heel benieuwd naar cream contouring en ik wil er meer mee aan de slag.

Baked blush
Een prachtige blush die me doet denken aan de mineralized blushes van MAC. De kleur foreplay heeft mijn voorkeur. De verpakking vind ik daarnaast ook geweldig. Deze blush kost €13,95.

Tame & Frame pomade
Weer een product dat me doet denken aan een item van Anastacia, namelijk aan de Dipbrow Pomade. Dit is een gelproduct voor het inkleuren van de wenkbrauwen. De kleur chocolate lijkt me goed te matchen met mijn wenkbrauwen. Voor deze pomade betaal je €11,95.

Concealer in a jar
Een dekkende, lichte concealer om onder mijn ogen te gebruiken. Ik ben altijd op zoek naar fijne varianten en deze lijkt me heel erg geschikt. De prijs vind ik ook uitstekend: €6,95.

Alles is te bestellen via de webshop van Douglas!

Heb jij producten van NYX?
XOXO, Simone

13 thoughts on “NYX – wishlist

  1. Ik herken dit wel, want ook ik heb nog niks van NYX. Ik hoor hier altijd veel goede verhalen over en ze hebben mooie producten. Ik wil dit jaar dan ook minstens één product van NYX aan gaan schaffen.

    Liked by 1 person

  2. NYX heeft echt een hoop mooie producten. Ik word dan ook helemaal hebberig van je wishlist. Ik ben zelf nog steeds benieuwd naar de butterglossjes, die lijken mij zo fijn!

    Like

  3. Van NYX heb ik ook een hele wishlist! Toen ik vorige week iets bestelde op Feelunique wou ik graag wat lipproducten van NYX bijbestellen maar helaas waren de kleurtjes die ik wou uitverkocht!

    Like

  4. Ook ik heb niets van NYX, maar als ik je mooie wishlist zie dan krijg ik toch de neiging om er iets van aan te gaan schaffen. Vooral dat oogschaduwpalette ziet er zo mooi uit!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

