Mijn verjaardagscadeautjes – 2016

Afgelopen woensdag was ik jarig en werd ik 22 jaar. Ik heb het gezellig gevierd én hele leuke cadeautjes gekregen die ik vandaag graag aan jullie wil laten zien! Veel meer is er eigenlijk niet over te vertellen, dus ga ik ze snel laten zien.

 photo DSCN3617_zpssdco44vz.jpg


My Jewellery armbanden
 photo DSCN3619_zpsnillklrl.jpg

Armcandy!❤ Twee prachtige armbanden in rosé goud die voor mij de spijker op de kop slaan. Het klavertje vier staat natuurlijk voor geluk, dat ik zeker kan gebruiken. Daarnaast vind ik het een prachtig symbool. De slavenarmband vind ik ook geweldig. De ovale, smalle vorm is precies goed voor mijn pols, hij sluit mooi aan en is eens niet te groot. Dat maak ik niet vaak mee met mijn dunne polsjes. De tekst maakt het af: ♡ inspire ♡.

Sylvie Sportbeha

 photo DSCN3604_zpsjvfamjhl.jpg

 photo DSCN3606_zps08w2lctn.jpg
Zoals jullie weten sport ik graag in de sportschool. Ik fitness en doe ook elke week wel mee aan een groepsles. Dit betekent dat ik een goede ondersteunende sportbeha nodig heb. Ik heb er twee, maar omdat ik redelijk vaak sport moet ik ze heel vaak wassen. Eentje extra, dat kon dus geen kwaad. Toen de Sylvie sportcollectie uitkwam bij Hunkemöller was ik dan ook gelijk enthousiast. Deze bleek het mooist te zitten en ik ben dol op de kleuren en de achterkant.

Mac Amber Times oogschaduw palette

 photo DSCN3624_zps6kqbqp6m.jpg
Een basic en handzaam oogschaduw palette ontbrak nog in mijn stash. Ik gebruik mijn Naked palette van Urban Decay onwijs graag, maar makkelijk meenemen, dat doe je bij dat palette niet. Amber Times bevat 9 mooie basic kleuren, een mix van matte en glimmend, waarmee je een voor elk moment passende look kunt maken.

CHI Keratin set

Shampoo, conditioner én leave-in conditioner zit er in dit pakketje. Het ruikt echt onwijs lekker, heel luxe. Daarnaast wordt mijn haar er heel zacht en glanzend van, ik ben er heel blij mee!

My Jewellery ring
 photo DSCN3626_zps8kh9ytib.jpg

Dit is een cadeautje dat ik voor mijzelf kocht omdat ik de quote zo onwijs mooi vind. Ik kocht vorige week een Marc Jacobs kettinkje van het geld wat ik van mijn opa en oma voor kerst kreeg en wilde in dezelfde kleur (goud, geen rosé goud) nog een ander sieraad om samen te dragen. Ik zag deze ring met de quote: so many reasons to be happy. Daar ben ik het helemaal mee eens.

 photo DSCN3613_zpsgpvwuost.jpg

Daarnaast kreeg ik een cadeaubon waarmee ik iets leuks kan gaan doen (lunchen, cocktail drinken, een beautybehandeling etc) en een YourGift cadeaukaart. Ook kocht ik voor mezelf een Intents kaartje én Adidas schoenen.

Zoals jullie zien ben ik goed verwend! Ben helemaal blij!
XOXO, Simone

18 thoughts on “Mijn verjaardagscadeautjes – 2016

  1. Wauw, wat ben je verwend met prachtige cadeautjes Simone. Vooral de sieraden vind ik super pretty. Maar de kers op de taart is volgens mij het MAC palette, wat een pareltje❤

    Like

  2. Ohhh wij werden vriendjes op je verjaardag op Facebook en dacht OH je bent jarig, ik wil je feliciteren. Dat heb ik dus helemaal niet gedaan. Dus bij deze alsnog van harte gefeliciteerd en zo te zien ben je lekker verwend met mooie items! Vooral de arm candy is errrg mooi!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

