3 maal is scheepsrecht – I made it

FINALLY! Het is me gelukt, ik heb mijn scriptie gehaald. De mensen die mij al een tijd volgen weten hoeveel tijd, energie en moeite me dit heeft gekost.


bron

In februari 2015 ben ik begonnen met deze opdracht, in juni zou ik klaar zijn. Helaas werd mijn scriptie toen niet goedgekeurd. In augustus leverde ik mijn tweede kans in, ook deze was helaas niet voldoende. Gelukkig kreeg ik van de examencommissie een derde kans, een uitzondering, want die derde kans wordt niet vaak gegeven.

Van september t/m begin januari ben ik er vol tegenaan gegaan. Het heeft me onwijs veel tijd, energie, angst, paniek en heeeeeel heel veel tranen gekost. Het was mijn allerlaatste kans en wanneer ik deze niet zou halen, dan zou ik helemaal opnieuw moeten beginnen: een nieuwe stage, een nieuw onderzoeksplan, een nieuwe scriptie. Iets waar ik natuurlijk totaal niet op zat te wachten. Gelukkig hoeft dat niet, want ik heb het gehaald. MET EEN 7.3 en onwijs veel mooie, lieve complimenten waar ik onwijs trots op ben.


ZO, zo, zo blij!

Een gevoel van geluk, voldoening en ongeloof is wat ik nu heb. Een enorme last valt van mijn schouders en ik ben nu echt heel dicht bij mijn diploma. 2016 kon niet beter beginnen!

De laatste weken sprak ik er heel veel over met Daphne, we zitten in exact hetzelfde schuitje en we snappen elkaar als geen ander. Ik wil haar, en alle andere lieve mensen die aan mij gedacht hebben, geduimd hebben, een kaarsje gebrand hebben, onwijs bedanken voor alle steun! Daphne wacht nog op haar uitslag en ik duim heeeel hard voorhaar mee. Doen jullie dan ook, she deserves it!

XOXO, Simone

16 thoughts on “3 maal is scheepsrecht – I made it

  1. Gefeliciteerd zeg! Ik snap die schoolstress zooo goed! Wat heerlijk als die last na al dat bloed, zweet en die tranen dan van je schouders af valt. You deserve it!😉

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

