Mijn make-up stash – High-end

 photo Untitled 1_zpsdlc9gbyu.jpg

Ik merk steeds hoe leuk ik het vind in stashes van anderen te kunnen neuzen, zowel online als offline. Toen ik de MAC stash van Nicole zag dacht ik dan ook meteen; dit ga ik ook doen. Mijn MAC stash is de afgelopen jaren zowel gegroeid als weer gekrompen. Ik heb veel spulletjes verkocht en ben het laatste jaar weer begonnen met het verzamelen van mooie items, die goed bij mij en mijn smaak passen. Omdat de meeste high-end producten die ik heb van MAC zijn, heb ik het kleine aantal producten dat niét van MAC is er ook maar bij gezet! Benieuwd naar mijn stash? Kijk dan snel verder.

 photo DSCN3671_zpspqbmkyou.jpg
Het Urban Decay Naked 3 palette heb ik al ruim twee jaar en is nog steeds groot favoriet. Helemaal mijn kleurtjes. De Grandiose mascara van Lancome is ook helemaal mijn ding, een hele fijne mascara. Het MAC Amber Times oogschaduw palette kreeg ik voor mijn verjaardag en ben ik momenteel aan het testen. Mijn eerste reactie is heel goed. Prachtig, handzaam palette. Daarnaast heb ik één MAC paintpot, Bare Study. Ook hier ben ik heel tevreden over.

 photo DSCN3674_zpsxnxqjkwy.jpg
I love MAC blushes! Bovenaan zie je mineralized blushes Dainty (oude verpakking, bijna op) en New Romance (ook bijna op..) en matte blush Mocha. Ook zie je een poeder dat bijna op is, hierover ben ik tevreden, maar ik gebruik net zo graag mijn Catrice poeder. Daarnaast zie je Soft&Gentle die natuurlijk niet kan ontbreken in de stash van een make-up liefhebber. Als laatst zie je mijn nieuwe aanwinst: de DUO blush I’ll hold my breath uit de MAC x Ellie Goulding collectie.

 photo DSCN3683_zpszlpbzakd.jpg
Mijn mini lipstick verzameling! Chanel Coco Shine in de kleur Boy, een sheer lipstick met een mooie glans, MAC Faux, MAC Only You (Ellie Goulding collectie) en MAC Please Me. Ik draag ze allemaal met heel veel plezier.

 photo DSCN3677_zpshs3lpg8j.jpg
Mijn high-end concealers. Ik ben echt een concealer-freak en heb er best veel. Catrice en Collection 2000 zijn bij mij al lange tijd favoriet, toch heb ik ook een heel fijne high-end concealer. De Double Wear concealer van Estée Lauder is heel erg fijn. Precies de goede, mooie lichte kleur en de werking is ook top. De MAC concealer in NC20 vind ik niets. Te droog en plakkerig.

 photo DSCN3679_zpsceqhkn9l.jpg
MAC Fix+
is de eerste én laatst fixingspray die ik zal gebruiken. Hij bevalt zooooo goed, dat ik zeker een nieuwe koop wanneer deze op is. Ik hoop dat die met geurtjes binnenkort nog eens terugkomen.

Sorry voor het verschil in warmte van foto’s.. het weer is zo ontzettend vervelend de afgelopen dagen, je kunt er niets mee! Toch wilde ik dit artikel graag met jullie delen.

XOXO, Simone

24 thoughts on “Mijn make-up stash – High-end

  1. Prachtige producten! Ik ga binnenkort ook eens zo’n artikel maken. Afgelopen weekend toevallig al wel al mijn MAC lipsticks in een artikel geplaatst, wanneer die online komt weet ik alleen nog niet haha. Only You van MAC x Ellie Goulding heb ik ook, vandaag review ik hem op mijn blog :-)!

    Liked by 1 person

  2. Wat een mooie stash heb je al opgebouwd ♡ Ik heb (nog) niet veel high end producten. Maar dat komt beetje bij beetje. Ben vaak ook net zo tevreden over budget. Alleen high end geeft dan toch ook dat luxe gevoel en dat lukt echt niet met essence haha. Please me en faux heb ik ook, en soft & Gentle ook. Zo mooi!

    Like

  3. Wauw, je hebt echt een hoop toppertjes in je collectie Simone. Het Naled 3 palette is echt mijn favoriet, die is zo fijn. Ook ben ik helemaal verslaafd aan de blushes van MAC❤

    Like

  4. Mooie MAC items. Ik koop de laatste tijd liever wat duurdere items zoals inderdaad MAC dan kost het wat maar wel zeker kwaliteit en fijne producten. Zelf heb ik de fix spray, 4lipsticks en een concealer. Ik wil zeker een lipstick uit de Ellie Golding collectie!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

