Nieuwe sneakers – Adidas Superstar

 photo DSCN3713_zpsboxs8rqb.jpg

Het zal jullie vast en zeker niet ontgaan zijn dat ik graag op sneakers loop, ik heb in de afgelopen jaren dan ook heel wat paartjes verzameld. Zo nu en dan vind ik het weer tijd voor een nieuw paar, zoals nu!

 photo DSCN3715_zps2ychk7x7.jpg

 photo DSCN3718_zpsxq0imd8q.jpg
Ik zat al een tijdje te azen op Adidas Superstars. Je weet wel; die witte met zwarte strepen en gouden lettertjes. Helaas waren ze in het begin de hele tijd uitverkocht en toen ze in de herfst weer op voorraad kwamen, vond ik het niet meer helemaal passen bij het seizoen. Daarnaast vond ik het gewoon heel jammer dat zΓ³veel mensen ze al hadden.

 photo Untitled 1_zpsrtldj938.jpg

Toen ik deze Superstars tegenkwam wist ik meteen dat ik ze wilde hebben! Ik bestelde ze en twee dagen later (op de dag van de uitslag van mijn scriptie!) kreeg ik ze binnen. Ze zitten als gegoten en sindsdien heb ik ze elke dag aan gehad.

 photo DSCN3716_zpscvnqjzfe.jpg

Ze zijn van een zwarte glimmende stof met zwarte matte strepen. De neus en de zool is wit. Ze lopen heerlijk en ik vind ze onwijs mooi. Ik kwam ze toevallig tegen bij Otto en heb ze daar besteld, omdat ik een kortingscode vond op internet van 10% (die blijken er altijd voor Otto te zijn!). Ik heb ze ook bij Zalando gezien, maar verder nog helemaal nergens. De originele prijs is €89,99.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe sneakers?
XOXO, Simone

14 thoughts on “Nieuwe sneakers – Adidas Superstar

  1. Zulke toffe sneakers!
    Ik kan ook dagen lang op sneakers lopen en zo handig als je een dag gaat shoppen.
    Krijg geen pijn aan de voeten van het lopen met schoenen aan die hakken hebben.

    Xoxo

    Like

  2. Wauw! Een tijdje terug twijfelde ik enorm of ik deze schoenen wel of niet zou moeten aanschaffen. Wilde ze heel erg graag in het zwart (stof), maar twijfelde over de witte neus. Nu ik ze zo zie vind ik ze wel erg mooi moet ik zeggen!πŸ™‚

    Like

  3. Het zijn hele mooie sneakers en doordat ze zo strak zwart zijn, ook heel makkelijk overal bij te dragen. Super aankoop!!

    Like

  4. Wat een leukies! Zwart heeft ook wel wat. En ze zijn een stuk unieker dan de witte. Alhoewel ik die nog steeds wel zou willen hihi.

    Like

  5. Yay! Ik zag ze ook al op Instagram, wat zijn ze prachtig! Hier zul je vast veel plezier van hebben. Worden ook niet zo snel vies. Wat heb je trouwens een enorm leuke blog, ik volg je nu.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

