Sylvie Sportcollectie

DSCN3689

Ik ben gek op sporten, ik ben gek op shoppen en ik werk bij Hunkemöller. Toen de Sylvie sportcollectie uitkwam werd 1+1 dan ook al heel snel 2. Ik heb drie items uit de collectie aangeschaft die ik vandaag graag aan jullie wil laten zien, omdat ik er zo blij mee ben.

Untitled 2DSCN3695
Allereerst de top! Ik heb gekozen voor de zwart/grijs/roze top, hij heeft korte mouwtjes en een gaatjes patroontje aan de bovenkant. Hij valt een klein beetje los, wat ik heel fijn vind met sporten. De stof is zacht en luchtig. Ik draag deze top graag op een zwarte sportlegging. Ik kocht hem in maat M, de top valt normaal. Deze top kost €24,99

DSCN3697DSCN3698DSCN3700DSCN3701DSCN3702
De sportlegging! Hier ben ik echt heel blij mee. Ik had eerst maat M gekocht maar die zat helemaal niet mooi. Toen ik maat S wilde proberen was die uitverkocht. Gelukkig kwamen er later nieuwe broeken binnen en kon ik toch een maat S kopen. Deze broek valt dus een beetje ruim. Ik vind de kleurtjes weer heel mooi, hetzelfde als bij het shirt. Op een deel van de broek zit een subtiel printje. I like! €34,99

DSCN3703DSCN3704
En als laatst de sportbeha die ik voor mijn verjaardag kreeg! Hij is uit de andere ”lijn” en daarom zijn de kleurtjes wat anders. Dit model is voor mij echter het fijnst, stevigst en best passend. Hij zit super fijn en de voorsluiting is heel handig. Ook vind ik de details op de rug erg mooi. Deze sportbeha kost €34,99

Mocht je één van de items ook willen, wees dan snel want de collectie gaat heeeel hard! Alles is te koop in Hunkemöller filialen en in de webshop.

XOXO, Simone

12 thoughts on “Sylvie Sportcollectie

  1. Wauw, liefde voor die sportlegging! Ik heb ook een legging van Hunkemoller, maar die is lang niet zo mooi als deze haha (sorry dubbele reactie, mijn linkadres hierboven klopte niet, oops)

    Like

  2. Zo wordt sporten net een beetje leuker hé! Ik moet ook echt weer aan de bak. Zit al veel te lang stil, maar motivatie is in de koude maanden ver te zoeken.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

