Diary – Januari

 photo PicMonkey Collage4_zpsdxggfen8.jpg
De diary heb ik een aantal weekjes overslagen. Ik denk dat jullie allemaal wel op de hoogte zijn van de redenen: scriptie afmaken, scriptie inleveren, 2 weekjes wachten op de uitslag én de ontlading van het halen. Inmiddels ben ik bezig met het voorbereiden van mijn afstudeerassessment. In de tussentijd heb ik ook nog wel het één en ander gedaan en ik vind het tijd om de foto’s die ik heb gemaakt met jullie te delen!

 photo PicMonkey Collage_zpsp7nn35vz.jpgDaar ging ik dan, op naar school voor het inleveren. Dat was toch wel een ding hoor! Ik stapte met hartkloppingen in en uit de bus en leverde het in. Uiteindelijk was ik niet meer dan vijf minuten op school, maar toch zorgde het zeker voor wat opluchting. Dat ging ik meteen vieren: ik nam de trein richting Eindhoven (want; nu nog gratis OV!) en ging even lekker shoppen. Ik had bij de Bijenkorf een ketting gezien van Marc Jacobs die ik graag wilde hebben en die kocht ik voor mezelf, als een soort van beloning voor het afgelopen jaar.

 photo PicMonkey Collage2_zps32usa48r.jpg
Deze maand stond ook in het teken van lekker trainen! Eindelijk had ik weer tijd en zin om lekker vaak in de sportschool te staan. Cardio, krachttraining én dansen. Love it! Daar horen natuurlijk ook nieuwe sportkleren bij; van de Sylvie collectie van Hunkemoller.

 photo PicMonkey Collage4_zpsdxggfen8.jpg
En weer tijd om lekker foto’s te maken! De drinkbeker kreeg ik met kerstmis bij Hunkemoller en ik ben er echt blij mee, zo’n leuk ding. Verder zie je nog meer van mijn favorietjes op de foto. Ook kwamen mijn nieuwe Adidas sneakers binnen, waar ik echt onwijs blij mee ben. Ik vond het heel leuk om te lezen dat jullie ze ook leuk vinden.

 photo PicMonkey Collage1_zpsxysfgncb.jpg
Deze quote is dus echt zó waar. Je moet niet teveel willen. Daarnaast deelde ik nog een aantal ”budget” favorieten. De deluxe lijn van Andrélon is echt een enorme aanrader. Ik gebruik de colour & shine lijn en die is top!

 photo PicMonkey Collage5_zpsk6husqve.jpg
En toen was ik jarig! Tijdens het wachten op de uitslag, niet een heel relaxte verjaardag dus. Ik vierde het wel, klein! Samen met mijn beste vriendin, gewoon gezellig thuis. Ik kreeg een super lief cadeautje, een pakketje van CHI! Ook vierde ik het voor familie en ook dat was een gezellig dagje. Ik heb heeel veel felicitaties ontvangen, ook van jullie allemaal, zo lief!

 photo PicMonkey Collage3_zpsp4bravvo.jpg
Ik kreeg nog meer cadeautjes! Heel blij mee.

 photo PicMonkey Collage6_zpsn6rca04m.jpg
En toen was daar: de uitslag! 7.3 woehoeeeee, in de pocket! En hoewel ik super super super blij zou moeten zijn, was ik dat niet? De stress zit er nog steeds in op de een of andere manier. Hopelijk gaat het assessment daar verandering in brengen.

 photo PicMonkey Collage8_zps7mfbxv2k.jpg
Deze pareltjes uit de MAC x Ellie Goulding collectie heb ik aan mijn collectie mogen toevoegen, onwijs blij mee. Ook kon een foto met Wendy niet ontbreken! Het is wel een throwbackje, uit Kos. Leukste vakantie ever trouwens. Tijd om weer eens leuke foto’s te maken!

 photo PicMonkey Collage7_zpswshcdhnp.jpg
Ten slotte deelde ik mijn make-up collectie met jullie en dan vooral de high-end spulletjes. Stuk voor stuk hele mooie en fijne producten die ik met trots heb gedeeld!

XOXO, Simone

12 thoughts on “Diary – Januari

  1. Je schoenen zijn idd leuk! En ik heb een meevaller deze week, dus ik ga ook nieuwe adidasjes bestellen, ben er alleen nog niet over uit welke het gaan worden hihi. Fijne diary, het gaat volgens mij wel lekker als ik dat zo lees/zie🙂

    Like

  2. De schoenen van Addidas zijn super leuk, ik twijfel alleen omdat ik zelf de original variant heb + teveel overige sneakers haha. Leuke foto’s!
    XOXO esmee

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

