Ik ben afgestudeerd

2016 is voor mij heel erg goed begonnen! In de eerste week leverde ik mijn scriptie in, twee weken later kreeg ik de (zeer positieve) uitslag, de week erop leverde ik mijn portfolio in en afgelopen dinsdag was het zover; mijn afstudeerassessment.

 photo Snapchat-1271591489024406926_zpscdszyinr.jpg

Van 14:30-15:30 zou het duren; en dat is laat als je zenuwachtig bent. Ik werd al vroeg wakker en oefende mijn presentatie nog een aantal keer. Ik nam op tijd de bus en rond 12:30 was ik al op school. En dat was killing voor mijn zenuwen! Het enige wat ik hoefde te doen is een SD kaart op te halen voor de opnameapparatuur en voor de rest was het echt wachten.

Toen het zover was ging het eigenlijk heel soepel! Mijn presentatie verliep goed, de vragen had ik naar mijn idee goed en volledig beantwoord, tijd om te wachten. Je wordt dan naar buiten gestuurd (het lokaal uit) en moet daar 20 minuten wachten op het verlossende woord.

Toen ik binnenstapte kreeg ik geen hand en dacht ik dat het dus niet was gelukt. Toen mijn eerste assessor echter ging zitten en meteen ‘Gefeliciteerd!’ zijn viel er een ENORME last van mijn schouders. Die gefeliciteerd, betekende namelijk dat ik afgestudeerd was.

 photo Snapchat-5503545684490037317_zps1zyndvbr.jpg


Ik ben een lifestyle professional. Bachelor of lifestyle: in the pocket! Ik heb het gevierd met alle lieve mensen om me heen, lekkere etentjes en hele leuke feestjes. Voor nu ga ik heerlijk genieten en lekker werken en dan ga ik in september weer aan de slag.

XOXO, Simone

 

15 thoughts on “Ik ben afgestudeerd

Laat je een reactie achter? :-)

