Diary XXL

 photo PicMonkey Collage7_zpsvjcmy9yr.jpg

Ik heb jullie een tijdje in de steek gelaten, alweer. Alle stress rondom het afstuderen viel in één klap van me af en ik heb daar dan ook een aantal weekjes heel erg van genoten. Nu krijg ik mijn ritme weer een beetje terug en daar hoort bloggen natuurlijk ook bij. Tijd om jullie eerst op de hoogte te brengen van hoe mijn afgelopen weken waren middels een diary!

 photo PicMonkey Collage_zpstc8ugrhd.jpg
Eindelijk weer tijd om eens te lezen! Cosmopolitan is samen met Grazia mijn favoriete tijdschrift. Ik werd HEEL erg verrast door mijn beste vriendin en haar moeder. Voor mijn afstuderen kreeg ik een supermooie en fijne stijltang van Diva, waar jullie heel snel meer over horen. Super lief en fijn cadeau!

 photo PicMonkey Collage8_zpsq3mnix89.jpg
Nieuwe outfit! En weer eens een flat lay, ik ben gek op de beautyproducten van Hunkemoller. Deze geur, Sexy Pink, is heerlijk.

 photo PicMonkey Collage2_zps6qgqloqg.jpg
Nog eens een aantal favorietjes van Hunkemoller. En favorieten in het algemeen. De foundation van L’Oreal, Infalliable is echt top.

 photo PicMonkey Collage4_zps9hwjg2bv.jpg
Even terug naar Rosmalen, naar mijn ouders. Gezellig lunchen met mama, nog voor haar verjaardag. In Rosmalen lunch ik altijd bij hetzelfde zaakje en altijd hetzelfde broodje: carpaccio met truffelmayo!

 photo PicMonkey Collage5_zpssiiexb0y.jpg
CARNAVAL! Tijd van mijn leven gehad samen met mijn lieve huisgenootjes en vriendinnen. 5 dagen lang feest!

 photo PicMonkey Collage9_zps59j4hsel.jpg
Even de stad in, om rond te kijken! Niks geshopt, goed he! En helemaal uitgeput na het vieren van mijn afstuderen en van carnaval, maar wat heb ik genoten!

 photo PicMonkey Collage3_zpsvoxi4oek.jpg
De periode na mijn afstuderen: werken en sporten maar ook veel wijntjes en lekker eten.

 photo PicMonkey Collage6_zpsxavgcvhy.jpg
Mijn favo producten op dit moment en een heerlijk etentje bij Happy Italy voor de verjaardag van mijn beste vriendinnetje.

 photo PicMonkey Collage7_zpsvjcmy9yr.jpg
En toen was het valentijnsdag! Ik ontving hele mooie Glossy Lip Pencils van Yves Rocher waarover jullie heel snel meer lezen. Ook kreeg ik een heel lief kaartje van mijn oma én werd ik heel erg verrast met rozen!

Jullie blijven van me horen!
XOXO, Simone

18 thoughts on “Diary XXL

  1. Jeej daar is ze weer! Nu niet meer van de aardbol verdwijnen hé hihi (grapje). Ik zie een hele leuke trui! En prachtige rozen, wauw. Ik kijk uit naar je blogjes.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

