Make-up Look – MAC x Ellie Goulding

 photo DSCN3654_zpskvuk2sxd.jpg

Jullie hebben de producten al een aantal keer voorbij zien komen op mijn blog en Instagram. De blush en lipstick uit de MAC x Ellie Goulding collectie die ik heb gekregen voor mijn verjaardag. Ik ben er onwijs blij mee en gebruik beide producten regelmatig. Vandaag is het tijd voor een make-up look waarin ik de producten heb gebruikt.

 photo DSCN3660_zpsaeauh1mh.jpg

 photo 876_zpsndoalccg.jpg

Gezicht
– L’Oreal Infallible foundation ”Vanilla”
– EstΓ©e Lauder Double Wear concealer in 010
– Catrice Prime and Fine powder
– MAC I’ll hold my breath blush duo
– MAC Fix+ spray

Ogen
– MAC Amber Times palette
– Catrice eyebrow set
– Catrice eyebrow filler & shaping gel
– Essence liquid ink eyeliner
– Lancome Grandiose mascara

Lippen
– MAC Only You lipstick

 photo Untitled 1_zps07dj2e1g.jpg

 photo 98765_zpslpdefskf.jpg

Beide producten zijn subtiel aanwezig. Ik gebruik de blush kleurtjes bij elkaar en daarvoor krijg ik een frisse gloed op mijn gezicht. Helaas is hij in het echt beter zichtbaar dan op de foto’s te zien is, maar jullie krijgen zo toch een indruk. Wat vinden jullie van deze look?
XOXO, Simone

21 thoughts on “Make-up Look – MAC x Ellie Goulding

Laat je een reactie achter? :-)

