Modemusthaves Favourites

Toen ik afgelopen week lekker door de nieuwe Grazia aan het bladeren was, kwam ik een onwijs mooie body van Modemusthaves tegen. Ik realiseerde me dat ik al een tijdje niet op de webshop had gekeken en er ging dan ook een wereld voor me open toen ik dat wel deed. Ik ontdekte heel veel mooie items en ik kon het natuurlijk weer niet laten om deze met jullie te delen. Het zijn fashion, sport & lingerie items, van alles wat dus ditmaal!

 photo Untitled 6_zps5mna5z7e.jpg

 

Zwarte trui €31,47 Zachtroze jurkje €29,95 Dé kanten body waar het om ging €21,95 XOXO eau de toilette by Modemusthaves €29,95 Pop Like Pink Champagne waterfles €14,95 Sporthanddoek Sweat Today, Smile Tomorrow €18,95 Zachtroze met zwart satijnen pyjamasetje €24,95 Dé perfecte winterjas, bijna jammer dat de lente eraan komt €59,95.

Wat is jouw favoriet?
XOXO, Simone

10 thoughts on “Modemusthaves Favourites

  1. Oh die body is werkelijk prachtig! Ik heb geen idee hoe ik dit mooi zou moeten combineren, maar mooi is ie wel! De parfum vind ik ook wel leuk vormgegeven, geen idee of ie lekker ruikt!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

