Diva Professional – Chromatix Digital stijltang

 photo DSCN3756_zpsuskn6qf6.jpg

Eind januari studeerde ik af en ik kreeg echt het allllerleukste cadeau van mijn beste vriendin en haar moeder. Zij verrasten me namelijk met een stijltang van Diva, de beste stijltangen die er zijn, naar mijn mening. Ik deed al jaren met dezelfde Remington die opzich prima was, tot dat ik de Diva van Wendy probeerde. Die stijltang is zo onwijs fijn dat ik hem zelf al wilde aanschaffen; totdat ik hem kreeg! Vandaag vertel ik jullie er meer over.

 photo DSCN3753_zpsp79j3rqj.jpg

Het merk Diva Professional
Misschien klinkt het merk je (nog) niet zo heel bekend in de oren maar het is vergelijkbaar met bijvoorbeeld CHI, een merk wat voor velen wel heel bekend is. Diva maakt zowel krul als stijltangen in allerlei soorten, maten en kleuren: voor ieder wat wils. De tangen zijn niet heel goedkoop, maar wel te betalen. Ze zitten qua prijs tussen Remington en CHI in. Een goede middenweg dus. Qua kwaliteit doen ze echt niet onder voor CHI en wij denken zelfs dat Diva beter is.

 photo DSCN3754_zpstwxkbmbi.jpg

 photo DSCN3759_zpsrwqa9jre.jpg

 photo DSCN3757_zpshkmaeyj1.jpg

 photo DSCN3758_zpsk71g1jjw.jpg

De stijltang
Hij heeft een snoer van 3 (!) meter, wat super handig is. Hij gaat van 120 t/m 220 graden en warmt afhankelijk van de temperatuur binnen 10-30 seconden op, heel erg snel dus. De platen bevatten Argan Olie, iets waar ik nog nooit van had gehoord maar wat de stijltang écht anders maakt dan anderen. Mijn haren worden heel snel heel erg zacht en dit blijft echt zo tot ik ze weer was. Daarnaast heeft de tang afgeronde platen waardoor je er ook heel goed krullen mee kunt maken. Wanneer je hem langer dan 10 minuten niet gebruikt schakelt hij ook nog eens automatisch uit, heel veilig.

Het resultaat

 photo Untitled 10_zpscfbhcmiv.jpg
Voor – Na

Mijn tang komt van JohnBeerens.com, een welbekende haar/beautywebshop. Wanneer je hier voor 20:00 uur besteld is je tang de volgende werkdag al in huis.

Kende jij Diva Professional al?
XOXO, Simone

24 thoughts on “Diva Professional – Chromatix Digital stijltang

  1. Het merk ken ik nog niet, maar persoonlijk vind ik je haar voor mooier dan erna. Niks ten nadelen van de tang, maar je hebt zulk mooi haar, zonde omdat zo te stijlen.

    Like

  2. @Bianca Ronday Dankjewel! Ik moet wel zeggen dat het in het echt helemaal niet zo mooi is, en vooral aan de achterkant zeer pluizig. Dat verhelpt de tang goed!

    Like

  3. Mijn stijltang is toevallig helemaal kapot aan het gaan (lees: hij klinkt net alsof er water in zit en op ieder moment kortsluiting kan veroorzaken). En dit klinkt als een fijne stijltang!❤

    Like

  4. Ik kende het merk ook niet moet ik zeggen. Ik heb eerst een chi gehad waar ik heel tevreden mee was. En nu heb ik een ander merk – oeps, even de naam kwijt – maar die is ook erg fijn. Ik vind het resultaat er goed uitzien🙂 Lijkt me een fijne tang.

    Like

  5. Oh wauw, tof effect! Dit is tenminste echt stijl! Ik kende dit merk inderdaad nog niet, maar ik ga hem zeker onthouden🙂

    Like

  6. Oh volgens mij is dit wel een heel goeie stijltang! Het effect is perfect! (haha)
    Ik heb nu al ruim 8 jaar mijn stijltang van CHI, waar ik toen zo lang over twijfelde omdat deze 130 euro was maar ben er zo blij mee. Deze lijkt er wel op!

    Like

  7. Hi! Ik kende het merk ook nog niet maar hij doet goed zijn werk zo te zien. Ik heb ook een CHI tang en daar ben ik tot nu toe tevreden over. Ik maak er ook soms krullen mee en dat doet die ook prima! Maar deze lijkt me ook erg fijn.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

