Yves Rocher – Glossy Lippencils

Voor valentijn kreeg ik wel een heel leuk pakketje binnen! Het zat boordevol nieuwe glossy lippencils van Yves Rocher. Ik zou ik niet zijn als ik ze niet uitgebreid aan een test heb onderworpen. Natuurlijk wil ik mijn mening ook weer graag delen met jullie en dat doe ik vandaag! Wat je kunt verwachten? Een artikel vol met vrolijke kleurtjes!

 photo DSCN3827_zpscwr6nfop.jpg

Verpakking

De laatste tijd zie je ze steeds vaker. Het begon geloof ik bij de ”Chubby Sticks” van Clinique en het spreidde zich uit als een olievlek. Inmiddels zijn lipkleurtjes in de vorm van een potlood overal te vinden, zowel mat als glanzend. Ook Yves Rocher kwam met een serie van deze potloden én met de oplossing om deze mat én glanzend te kunnen dragen.

 photo DSCN3834_zpsrbwueqwg.jpg

Mauve Tendre – Rouge Bordeaux – Rouge Aquarelle – Rouge Flamboyant – Pourpre Lumineux – Rose Somptueux

De verpakkingen hebben de kleurtjes van de pencils. Deze komen goed overeen, iets wat ik heel belangrijk vind. Ze zien er zo bij elkaar allemaal heel vrolijk en mooi uit. Ik vind de vormgeving heel mooi. Simpel maar precies passend bij het product als het merk. Pluspunten voor deze pencils!

Product
Alle pencils zijn glanzend en brengen heel fijn aan. Ze ruiken heel prettig, een beetje zoet en zijn totaal niet stroef. Ze dekken niet helemaal, maar geven wel veel kleur af. Hoe je ze dan mat draagt? Met de lipprimer eronder. Deze zorgt ervoor dat je lippen zacht en glad worden, dat de kleur die je erover draagt langt blijft zitten én dat die kleur dus mat wordt. Hoe slim en leuk bedacht! Ik heb in deze review enkel de pencils zelf getest, een review van de primer komt nog.

 photo PicMonkey Collage_zps4luzicbj.jpg

Rouge Aquarelle – Rose Somptueux – Mauve Tendre – Rouge Flamboyant – Rouge Bordeaux – Pourpre Lumineux

Een grote maaltijd overleven de pencils niet, maar dat vergeef ik ze vanwege het fijne draagcomfort. Ze voelen aan als lipbalsems en dat is voor mij toch wel een heel groot pluspunt, dit komt doordat ze zijn verrijkt met karitéboter en bijenwas. Ze voeden je lippen dus ook echt. Wanneer je niet teveel eet en drinkt blijven ze toch wel een uurtje of drie mooi op je lippen. Ook de glans blijft, fijn!

Prijs en verkrijgbaarheid
Ze zijn te koop voor €13,90 per stuk in de winkels en de online shop van Yves Rocher. De sticks bevatten 2,5 gram. Dit zegt je waarschijnlijk niet zo veel, maar ik heb er één helemaal uitgedraaid en ben tot de conclusie gekomen dat je erg lang zult doen met een pencil.

Conclusie
Hele leuke dingetjes, die Glossy Lippencils. Ik kan ze iedereen die graag een verzorgend product draagt en daarbij toch een kleurtje wil aanraden. Ze brengen onwijs fijn aan, de prijs is goed in verhouding met wat je krijgt en de kleuren zijn érg mooi.

XOXO, Simone

16 thoughts on “Yves Rocher – Glossy Lippencils

  1. Heb ze al eens voorbij zien komen! Erg leuk vormgegeven. Ik denk dat ze wel fijn zijn. Het pigment van een lipstick is niet altijd nodig. Soms wil je ook gewoon fijne draagbaarheid.

    Like

  2. Alle kleurtjes vind ik erg mooi! Het is dat ik maar heel weinig lipstick draag, maar anders wist ik het wel! Heb ze al vaker voorbij zien komen en het ziet er veelbelovend uit!

    Like

  3. Staan je allemaal goed! Soort van Labello idee alleen dan iets gepigmenteerder qua kleur. Rouge Aquarelle vind ik wel mooi. Ik houd persoonlijk van wat meer pigmentatie maar ze zien er verder goed en leuk uit!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

