Hunkemoller – Mijn aanraders

Dat Hunkemoller een van mijn favoriete winkels is, dat weten jullie inmiddels wel! In de afgelopen maanden dat ik er werk heb ik dan ook heel wat diensten/items/producten ontdekt die iedereen zou moeten proberen, naast de lingerie! Vandaag deel ik ze met jullie.

 photo DSCN3976_zpsswvjivqx.jpg


Beauty
Ik heb parfums, een bodysplash, bodybutter, een make-up tasje en een toilettas. Allemaal even fijn en mooi en helemaal in Hunkemoller stijl (roze, strikjes!!). Noir en Sexy Pink zijn mijn favoriete geuren. De beautyproducten staan altijd in de buurt van de kassa, dus mocht je daar staan, ruik eens even!

 photo Untitled 2_zpsvxobdfgi.jpg

Sexy legs
Hunkemoller heeft véééél leuke panty’s, stay-ups en stockings. De panty’s zijn mijn favoriet. Er zijn allerlei leuke panty’s met werkjes en printjes en ook onwijs fijne basic panty’s. Er is er één die elke vrouw zou moeten hebben, vind ik. Dit is de ”comfort tight”.

 photo Untitled 1_zpsq7u783x4.jpg

In september heb ik mijn eerste gekocht en deze draag ik nog steeds, inmiddels heb ik er wel een aantal bijgekocht omdat ik niet meer zonder kan. Deze panty heeft geen strakke band bij de buik maar is wel van de bovenkant tot aan de bovenbenen heel erg verstevigd. Het zit super lekker en mooi en ze zakken niet af. Daarnaast zijn de panty’s ook mooi: niet te glanzend, niet te mat, 50 denier!

Nachtmode
Fashionable gaan slapen en weer wakker worden? Geen probleem! Ik heb in de afgelopen maanden heel wat nachtmode verzameld, maar ik heb één favoriet. De hemdjes met verstelbare spaghettibandjes én een mooi kantje. Ook heb ik een roze, warm en zacht vestje waar ik niet meer zonder kan.

 photo DSCN3973_zpsw9uqvli9.jpg

Membercard
Je bent bijna een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet! Je kunt een membercard kopen (€1,00, eenmalig) of de gratis app downloaden. Bij elke €50,00 die je besteed, krijg je €5,00 op je pas om weer uit te geven bij Hunkemoller. Ook wordt je uitgenodigd voor memberdays, waarop je als member extra korting krijgt!

Tot zover mijn musthaves!
Wat is jouw favoriete Hunkemoller product?
XOXO, Simone

10 thoughts on “Hunkemoller – Mijn aanraders

  1. Oeps, ik heb helemaal niks van Hunkemoller.
    Dat heeft zo zijn redenen maar binnenkort wil ik er echt wel mijn slag slaan.
    Ik zoek ook al erg lang echt goeie panty’s dus misschien is dit de place to be!

    Like

  2. Weet je wat ook echt een aanrader is van Hunkemöller? Het geurtje “Noir”. De mijne is op, maar ik vond dit echt een heerlijk exemplaar. De geur bleef ook lekker lang hangen.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

