Look of the day – Pastel pink

 photo Untitled 8_zpsuglcj8vt.jpg

Hoi allemaal! Ik heb weer eens een make-up look voor jullie! Wanneer de zon schijnt krijg ik zin in frisse kleurtjes en met dat in mijn achterhoofd creëerde ik een blog vol met pastel roze kleurtjes. Ik was heel tevreden over het eindresultaat en dus besloot ik deze met jullie te delen.

Image and video hosting by TinyPic

 photo Untitled 9_zpscpal6h4j.jpg

Gezicht
– Catrice Even Skintone foundation 005
– Estée Lauder Double Wear concealer 01 light
– Catrice prime and fine poeder
– MAC New Romance mineralized blush
– MAC Soft & Gentle mineralized skinfinish
– Sephora bronze
– MAC Fix+ spray

 photo Untitled 8_zpsuglcj8vt.jpg

 photo Untitled 1_zps0igitigh.jpg

Ogen
– Urban Decay Naked 3 palette
– Essence Liquid ink eyeliner
– Lancome Grandiose mascara
– Catrice eyebrow set
– Catrice eyebrow filler & shaping gel

 photo Untitled 5_zpscnqbd9qy.jpg

Lippen
– MAC Please me
– Sleek Pout polish powder pink

Wat vind je van deze look?
XOXO, Simone

12 thoughts on “Look of the day – Pastel pink

  1. Wauw, dat is nou een super mooie look die ik zelf ook zou willen kunnen maken. Heel subtiel, bijna naturel, maar toch niet. Heel mooi.

    Like

  2. Ja hier hou ik van! Niet te opvallend, maar ook niet helemaal natuurlijk. Ik vind Please me er bij mij toch anders uitzien trouwens. Gek hè dat eenzelfde lipstick er bij meerdere mensen zo verschillend kan uitpakken!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

