Diary – februari #2

Ik heb besloten om niet meer wekelijks een diary te delen, maar elke twee weken. Nu deel ik dus foto’s van de afgelopen twee weken waarin een héleboel is gebeurd. Ik heb heel veel leuke maar ook minder leuke dingen gedaan en meegemaakt en ik zou ik niet zijn, als ik het niet met jullie zou delen.

 photo PicMonkey Collage2_zpswyelueuc.jpg

Make-uppen blijft leuk! Vooral wanneer het goed uitpakt. Fijne producten van Hunkemoller én lekker winkelen bij Ikea met mijn lieve ouders. Ik kreeg een hele hoop fijne nieuwe spulletjes en ging bij thuiskomst in mijn kamer gelijk aan de slag. Ik heb de indeling veranderd en ben er super blij mee!

 photo PicMonkey Collage_zps92yugpxr.jpg
Eindelijk weer tijd om uitgebreid foto’s te maken, van allerlei leuke en mooie spulletjes!

 photo PicMonkey Collage3_zpspwq7ovvq.jpg
Kijk! Dat zijn de leuke dingen. Afgelopen donderdag nam ik mijn HBO diploma in ontvangst. Wat ben ik er trots op! Daarna ging ik lekker uiteten met mijn lieve papa en mama. Ik had een mega cheatday haha, was super lekker! The Talk in Tilburg is áltijd goed. Ook kreeg ik nog hele mooie cadeautjes: rosé gouden oorbellen én twee dagen naar Londen met mama!

 photo PicMonkey Collage4_zpsiwcojvvz.jpg
Drankjes drinken met oud collega’s van de Mac! Super, super gezellig! Ook kon ik lekker genieten van het zonnetje de afgelopen week. Daarnaast ging ik lekker op stap met mijn allllerbeste vriendin. Selfies maken hoort daarbij! Ook ging ik nog lekker uiteten én naar de film How To Be Single met lieve Julia! Helaas gebeurde iets naars toen ik naar huis liep in mijn eentje, waardoor ik me niet helemaal prettig meer voel bij alleen over straat lopen.

De volgende dag moest ik werken, zo schreef ik deze week nog hoe dol ik ben op de winkel  en hoe leuk ik het vind om er te werken en zo komt er heel binnenkort een einde aan mijn droombaantje door (begrijpelijke!) omstandigheden. Dit nieuws samen zorgde ervoor dat ik nu stiekem blij ben dat het weekend voorbij is.

Tijd voor een nieuwe week.
XOXO, Simone

16 thoughts on “Diary – februari #2

  1. Jeetje wat verschrikkelijk dat er iets vreselijks net je gebeurd was!
    Ik like daarom deze post niet niet.
    Hoop dat het snel beter met je zal gaan……

    Liefs en een fijne dag Xx

    Like

  2. Zo balen dat je baantje ophoudt. Inderdaad met een logische reden maar toch is dit niet leuk. Hopelijk vind je snel een andere hele leuke, nieuwe baan! X

    Like

  3. Ik ga woensdag ook naar Ikea, even lekker neuzen hihi🙂 Blijft leuk. Wat ben je verwend door je ouders, zo lief. En die Liefmans, hmm. Dat drink zo graag, vooral in de zomer. Snap heel goed je gevoel over die avond meis, maar dat heb ik je via whatsapp al gezegd. Hopelijk begint dit gevoel snel een beetje te slijten. Hopelijk heb je een fijnere week, deze week.

    Like

  4. @Simplynspecial Blijft leuk he! Die Ikea :-)! Hoop het ook.. zo vervelend dat andere mensen je gevoel voor veiligheid zo kunnen aantasten. Dankjewel, super lief!

    Like

  5. Mooie foto’s heb je gemaakt Simone! Ik vind het zo jammer voor je dat je baantje nu stopt.. Ik hoop echt voor je dat je snel weer iets anders leuks vindt❤

    Like

  6. Wat naar dat er iets gebeurd is toen je alleen over straat liep zeg! Ik vind het sowieso al niet fijn om ‘s avonds/als het donker is in m’n eentje over straat te lopen (al heb ik overdag in de zomer ook wel eens gesis naar m’n hoofd gekregen omdat ik ik een hotpans liep bij 30 graden..) Zijn naar zulke dingen! Snap heel goed dat je nu niet zo snel alleen over straat wil, komt hopelijk snel goed! xx

    Like

  7. Ah gefeliciteerd met het halen van je HBO diploma , dat is een hele prestatie ! 😊 En iknow te feeling van dat je je hele kamer kan indelen en net naar de Ikea bent geweest heerlijk is dat hé! Geniet ervan 💕

    Like

  8. Wat rot dat je zo’n leuke week hebt en die dan zo rot eindigt! Ook super jammer dat je weg moet bij Hunkemoller, volgens mij had je het super erg naar je zin. Hopelijk wordt deze week net zo leuk als vorige week, maar dan met een leuker einde!🙂

    Like

  9. HBO diploma in the pocket, fijn! Londen is zo leuk, als je tips nodig hebt kun je bij me terecht. Ik heb ook een aantal artikelen over Londen online staan. Wat vervelend dat er wat naars gebeurd is, weet niet wat er was maar ik houd er ook niet van om in de avond alleen over straat te moeten.. je hoort ook zoveel rare dingen. Hmm niet fijn!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

