Spring wishlist

Als je me nu zou vragen wat mijn favoriete kleur is, dan zeg ik onmiddellijk lichtroze. Vooral nu het zonnetje weer meer begint te schijnen is deze kleur echt favoriet bij mij. De liefde voor deze kleur laat zich dan ook zien in mijn kleding, mijn make-up stash en in mijn interieur. Lichtroze is perfect te combineren met grijs, zwart, wit en rosé goud, tinten waar ik ook gek op ben. Gelukkig hebben winkels goed opgelet en is er veel roze te vinden in de collecties van bijvoorbeeld Esprit en Too Faced!

 photo Untitled 2_zpsyayepnuf.jpg

Rosé gouden sieraden zijn al seizoenen lang favoriet bij mij. Deze armband van Esprit met veer is simpel maar geeft toch wat extra’s aan je outfit.
Bij de lente horen frisse, schone geurtjes. Pink Sands van Yankee Candle is zo’n geur. Ik heb er al eens een votive van gehad en vind het binnenkort toch tijd worden voor een jar. Staat ook nog eens leuk in mijn kamer, zo’n lichtroze kaars!
Move over, donkerrood en paars. Tijd voor lichte kleurtjes op mijn nagels. Dit is Let Me Bayou van OPI.
Om élke outfit een roze touch te kunnen geven wanneer je naar buiten gaat, is deze jas echt ideaal. Het is een tussenjas in een heel leuk model. Een grijze jeans, een leuke top, mijn superstars eronder en ik zie de outfit al helemaal voor me!
  Ik draag draag rokjes en zo’n top (deze is van Esprit) is daar ideaal in! Leuk in een zwart leren rokje bijvoorbeeld.
  WAUW! Too Faced en haar verpakkingen blijven me verbazen. Dit blush palette WIL ik hebben.
De nieuwe Cushion foundation van L’Oreal maakt me heeel nieuwsgierig. Het beloofde flawless effect klinkt me als muziek in de oren.
Ook de NYX soft matt lipcreams blijven op mijn wishlists voorkomen. Lichtroze is ook op de lippen leuk!
Wat vind ik dit horloge mooi. Sinds ik mijn ketting van Marc Jacobs heb ben ik gek op het merk en deze horloge zou ik dan ook heel graag om mijn pols willen dragen.
Als laatste een heerlijke frisse geur: Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh. Alleen het flacon al❤!

Wat staat er op jouw lente wishlist?
XOXO Simone

25 thoughts on “Spring wishlist

  1. Wat een mooie wishlist! Ik heb ook weer zin om er eentje te maken, haha. Dit zou zo mijn wishlist kunnen zijn, wat een mooie items heb je uitgezocht. Vooral de jas en het horloge, wauwie!

    Like

  2. Wauw, die jas en dat horloge, in ben denk ik op slag verliefd haha😉 Ik hou ook echt van de kleuren zoals in je wishlist haha dus ik word er helemaal blij van

    Like

  3. Wat een mooie items! Ik ben ook zo toe aan de lente! Lekker veel tijd buiten door brengen én inderdaad nieuwe kleding shoppen is natuurlijk ook altijd leuk!🙂 Zelf ben ik niet zo van het lichtroze, maar de pastelkleuren baby blauw en groen vind ik wel echt prachtig!

    Like

  4. Ik krijg nu ook steeds meer zin in roze items❤ Heb nu ook weer eens een lief roze kleurtje op mijn nagels! Die jas vind ik erg leuk, misschien kijk ik eroverheen maar waar is ie van?

    Like

  5. PINK SANDDDS❤ dat blijft mijn nummer 1 kaars van Yankee Candle!
    Het horloge vind ik prachtig! Sowieso krijg ik nu helemaal zin in de lente hihi

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

