Real Techniques – Nic’s picks

 photo DSCN4018_zpsh1xjonv8.jpg

Begin vorig jaar schreef ik over mijn (nog steeds!) geliefde kwastenset van Real Techniques. Dit was de Sam’s picks set, de favoriete kwasten van één van de Real Techniques zusjes. Bij het rondstruinen over eBay kwam ik ook Nic’s picks tegen en ik kon het niet laten deze set te bestellen. Inmiddels heb ik ze uitgebreid getest en wil ik er vandaag wat meer over vertellen aan jullie.

 photo DSCN4028_zps1lzojp4c.jpg

 photo PicMonkey Collage_zpsai9mlxab.jpg
Duofiber face brush (rechtsboven) – Deze kwast breng ik voor het aanbrengen van poeder na het gebruiken van foundation en concealer. Ik vind deze kwast heel fijn, hij brengt de poeder luchtig en mooi uit.
Eyeliner brush (rechts in het midden) – Dit is een kwastje voor het aanbrengen van gelliner. Ik gebruik hem echter voor het aanbrengen van oogschaduw onder de onderste wimper rand. Hiervoor werkt hij ook heel precies.
♥ Base shadow brush (rechtsonder) – Een simpel maar fijn kwastje voor het aanbrengen oogschaduw op het ooglid.
♥ Angled shadow brush (onder in het midden) – Dit kwastje is ideaal voor het aanbrengen van oogschaduw in de crease. Doordat hij schuin is kun je er makkelijk bij en een mooie vorm creëren.
♥ Cheek brush (linksonder) – Deze kwast is voor blush en bronzer bedoeld. Hij is redelijk plat en daarom vind ik hem ideaal om te contouren.

 photo 876_zpsisluibzm.jpg
De look die ik heb gemaakt met deze kwasten! De set is verkrijgbaar op eBay voor wisselende prijzen, je kunt hem ook vanuit Nederland bestellen op Bol.com. Daar kost hij €32,99.

 photo DSCN4025_zpsy4geumkl.jpg

Ik ben weer een aantal fijne en mooie kwasten rijker! Ik ben er onwijs blij mee.
XOXO, Simone

14 thoughts on “Real Techniques – Nic’s picks

  1. Ik gebruik ook graag Real Techniques kwasten, of ze nu nep of echt zijn😉 Ebelin (DM) vind ik trouwens ook een heel fijn en budget merk voor kwasten. Vooral de blending kwast is een aannrader, dus als je ooit nog een alternatief zoekt…!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

