New job!

YES! Deelde ik jullie vorige week nog mede dat ik moest gaan stoppen bij mijn bijbaantje, kan ik jullie nu al meedelen dat ik een nieuwe baan heb! Een echte! Een héle leuke! In deze blogpost vertel ik je er alles over. Maar ik kan jullie alvast vertellen dat ik onwijs blij ben.

quote, Dream, and believe afbeelding
bron afbeelding

Het is allemaal super snel gegaan. ‘s Avonds in bed keek ik nog even op Facebook en daar zag ik een oproepje van de sportschool waarbij ik zelf ook lid ben. Ze zochten een nieuwe receptioniste en dat was iets wat me super leuk leek.

Ik stuurde meteen (half 11 ‘s avonds was het geloof ik) een enthousiast mailtje en de volgende dag werd ik gelijk gebeld, ik mocht op gesprek komen! Vorige week zaterdag ging ik op gesprek en toen ik de sportschool uit liep had ik meteen weer een heel goed gevoel. Hier wilde ik werken! Dinsdag werd ik gebeld dat ik op tweede gesprek mocht komen. Ook toen was ik weer onwijs blij én gelijk al zenuwachtig. Ik wilde de baan heel graag én ik wist dat er heel veel mensen hadden gereageerd. Het tweede gesprek vond donderdag plaats en tijdens het gesprek kreeg ik te horen dat ik aangenomen werd! WAUW!

Ook kreeg ik te horen dat ik naast de werkzaamheden van receptioniste ook nog sales mag gaan doen, onwijs leuk! Zo ga ik ook nog bezig zijn met waar ik voor geleerd heb en waarvoor ik mijn HBO diploma heb gehaald!

Vandaag start ik al, dus wish me luck!
XOXO, Simone

 

18 thoughts on “New job!

  1. Ah wat fijn meis! Wat kunnen dingen snel gaan hé?! En tof dat je nu aan de slag gaat met een baantje die (deels) aansluit bij je studie. Toppie! Good luck vandaag, en tot zondag😉

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

