Beauty shoplog – DM

Allereerst bedankt voor al jullie lieve berichtjes en succeswensen gister! De eerste dag op mijn nieuwe werk was erg leuk en ik voelde me gelijk al helemaal welkom. Wat een fijn gevoel is dat.

 photo DSCN4109_zpsdfxdwun1.jpg

Maar over tot waar ik het over wilde hebben: een shoplog van de DM! Afgelopen donderdag viel ik van de trap op mijn werk en na 2 dagen omhoog gezeten te hebben was het zaterdag tijd om weer een beetje te bewegen met mijn voet. Samen met mijn ouders ging ik weer eens richting Duitsland om daar een klein beetje te shoppen. DM is mijn favoriet, dus die kon niet missen. Ik heb van alles gekocht en vond het daarom wel leuk om dit aan jullie te laten zien.

Haar
 photo DSCN4116_zpshydvbsrj.jpg
– Balea droogshampoo €2,45
– Invisibobble €4,95

Gezicht
 photo DSCN4114_zpshowi3xyy.jpg

– Bebe Relaxing Care day & night cream €3,45
– Balea micellair reinigingswater €2,95
– P2 perfect face make-up base €3,95
– Balea lavendelmaskertje €0,45

Huid photo DSCN4115_zpso7p9brnk.jpg
– Balea pink pomelo deodorant €0,85
– Kneipp amandelolie douchegel €4,95
– Rexona maxium protect clean scent deodorant €3,95

Nagels
 photo DSCN4117_zpslhgpl9wy.jpg– P2 color victim 343, 650, 692 €1,55 p.s.
– P2 volume + shine topcoat €1,95

Natuurlijk ga ik alles lekker testen en hier en daar een review over schrijven!
Wat is jouw favoriete product van DM?
XOXO, Simone

19 thoughts on “Beauty shoplog – DM

  1. Graag gedaan!
    Jeetje wat vervelend dat je gevallen was. Hoop dat het beter met je gaat.
    Zulke mooie producten had je geshopt!
    Ben zo benieuwd naar de nagellakjes en de topcoat.

    Xoxo

    Like

  2. Wat een mooie items heb je gekocht, ben erg benieuwd naar de lakjes. Balen dat je was gevallen, hopelijk heb je daar geen last meer van.

    Like

  3. 😦 au, van de trap vallen kan zo pijnlijk zijn. Sterkte, hoop dat je er snel weer helemaal bent. *knuffel*

    Like

  4. Ik wil zó graag weer naar DM, wat een leuke spulletjes heb je gekocht! Ik ben benieuwd naar de lakjes en de dag&nacht crème. Hopelijk gaat het nu beter na je val!

    Like

  5. Auw spreek helaas uit ervaring dat van de trap vallen heel vervelend kan zijn, hoop dat het een beetje beter gaat! Ik hou van de DM mooie producten heb je meegenomen. Mijn favoriete product van de DM is de huidolie van Alverde, ik hou van natuurlijke skincare en dit merk is ook nog is echt super goedkoop dus een soort van win-win.

    Like

  6. Ik ben nog nooit bij de DM geweest, dus ik heb geen favo product van de DM. Wel vind ik alle producten er zo fijn en mooi uitzien. Ook is het helemaal niet duur,

    Like

  7. De DM is inderdaad echt een feestje! Ik ben zelf eigenlijk wel heel erg benieuwd naar de Bebe crème en de P2 basis. Die P2 basis heb ik al een aantal keren in mijn handen gehad, maar toch telkens weer terug gelegd. Als ‘ie goed blijkt te zijn dan gooi ik hem de volgende keer in mijn mandje.🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

