Happiness in a list

Count your blessings, zeggen ze wel eens. Dat vergeet ik wel eens. Ik weet dat ik me moet focussen op de leuke en fijne dingen en die zijn er dan ook genoeg! Tijd om ze weer eens met jullie te delen. Het zijn momenten van de afgelopen maand die mij blij gemaakt hebben of nog steeds maken.

Diploma uitreiking


Mijn nieuwe werk waar ik het nu al heel erg naar mijn zin heb
Sushi
Naar de bioscoop
Uiteten
Nieuwe collecties van Hunkemöller
Plannen om in de zomer op vakantie te gaan
Werken in sportkleding
Persevenementen
Mijn Diva stijltang


Londen in het vooruitzicht
Met mijn beste vriendin in één huis wonen (al anderhalf jaar maar blijft zoooo leuk!)


Feestjes
Dansen
Chocolade
Sporten
DM drogist in Duitsland

Salades maken
Naar Ikea
Een nieuw matras
Mijn kamer veranderen


Met papa in de auto naar Tilburg
Mijn hele familie weer zien op verjaardagen
Een weekendje gezellig weekendje in Rosmalen
Invisibobbles
Abonnement op de Grazia

Of zoals er in mijn ring van My Jewellery gegraveerd staat:
There are so many reasons to be happy. En zo is het maar net.
XOXO, Simone

9 thoughts on “Happiness in a list

  1. Wat een lekker lang lijstje met mooie gebeurtenissen of dingen om gelukkig van te worden. Lekker eten maakt mij ook gelukkie❤ hihi. Oh, en shoppen ook trouwens😉 Fijn dat je het al naar je zin hebt op je nieuwe werk. Gelukkig heb je niet echt zonder werk gezeten en kon je meteen hier terecht. Tot zondag!

    Like

  2. Wat heb je een mooi lijstje ervan gemaakt Simone! Genoeg redenen om blij te zijn, je hebt er ook leuke foto’s bij gedaan. Die van je diploma uitreiking vind ik zoo leuk!

    Like

  3. Wat een fijn lijstje, word er zelf helemaal vrolijk van! Het is zo fijn dat je werk meteen goed bevalt, dan is het ook iets minder erg dat je bij je vorige baantje weg moest.. En oh, die foto van je diplomauitreiking, je straalt helemaal!🙂

    Like

  4. Yeahh, wat een happy things! Altijd goed om zulke lijstjes bij te houden, krijg je echt weer een glimlach op je gezicht van!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

