Diary – maart #1

 photo PicMonkey Collage2_zpsfgk2mila.jpg

Alweer twee weken voorbij: tijd voor een nieuwe diary! Vandaag vertel ik je over alles dat ik in de afgelopen twee weken heb gezien, gedaan, gekocht en meegemaakt. Benieuwd? Lees dan snel verder.


 photo PicMonkey Collage5_zpsd3ofwjet.jpg
– Auw, van de trap gevallen. Héle dikke enkel die nu bijna twee weken later nog steeds pijn doet..
– Nieuwe kwasten! Ben er onwijs blij mee, ze zijn super fijn!

 photo PicMonkey Collage_zpscachg2ka.jpg
– Zo blij met mijn kamer sinds ik hem veranderd heb! Vind dit zo’n leuk hoekje.
– Yves Rocher cushion foundation aan het testen. Héél fijn, maar wel een beetje te donker. Tijd voor het zonnetje, als je het mij vraagt.

 photo PicMonkey Collage3_zpsxxdqgvgw.jpg
– Kijken voor nieuwe sportschoenen. Deze vond ik super leuk, maar ik kocht ze uiteindelijk niet. Nu baal ik daarvan, natuurlijk.
– Eindelijk de foto’s van mijn diploma uitreiking! Zie je die happy face: zo voelde ik me ook!

 photo PicMonkey Collage4_zpsalvgilla.jpg
– Gezellig sushi eten met mijn oude stagecollega die ik al eeuwen niet had gezien. Super lekker! Ook ontmoette ik Tedje (Teddlicious) en Femke (Youniqueblog), super leuk!
– Sporten weer oppakken! Rustig aan doen met mijn enkel nog wel. Ik ben 6 dagen in de sportschool geweest de afgelopen week! Werken én sporten doe ik nu allebei daar natuurlijk! Ook haalde ik afgelopen week mijn BHV, blij mee!

 photo PicMonkey Collage2_zpsfgk2mila.jpg
– Gek op shoppen in Duitsland! Zoveel fijne beautyspulletjes voor mooie prijzen.

 photo PicMonkey Collage6_zpsh0shadpm.jpg– – – Klein beetje shoppen! Nieuwe jas, sjaal en sportoutfit. Nu ik op mijn werk constant in sportkleding rond loop ben ik dus echt verwend door hoe lekker dat zit.
– Naar het John Beerens Diva Professional Event! Heel veel mooie producten gezien en getest in de nieuwe haarstudio en een hele mooie goodiebag mee naar huis gekregen. Hier gaan jullie nog meer over horen! Ook heb ik eindelijk de lieve Nina (Simplynspecial) en Mieke (Mieksmind) ontmoet: super gezellig!

Gisteren heb ik ook nog gezellig geluncht en buiten de deur gegeten met mijn beste vriendinnetje! Ze heeft stage gelopen bij John Beerens en was dus ook op het event. Top dagje!❤

Deze keer dus happy vibes in plaats van balen! Fijne week allemaal.
XOXO, Simone

 

10 thoughts on “Diary – maart #1

  1. Oef, die enkel ziet er pijnlijk uit zeg. Verder hele fijne foto’s, wat een heerlijke week heb je gehad :-)!

    Like

  2. Ik hoop dat de pijn aan je enkel snel zal verdwijnen.
    Leuk shoppen van beautyproducten in het buurland.
    Toffe sneakers.
    Mooie make-up kwasten.

    Fijne dag Xoxo

    Like

  3. Pijnlijk, die enkel! Helaas heb ik dat zelf ook genoeg meegemaakt. Ik moet echt een keer naar Duitsland om beauty producten te shoppen! Helaas wel wat te ver voor mij😦

    Like

  4. Wel comfortabel, zo in sportkleding rondlopen🙂 Heerlijk! En goed bezig, 6 dagen sporten! Was leuk ontmoet te hebben, finally hihi!

    Like

  5. Super goed en leuk dat je zo vaak in de sportschool bent! Ik ben vorige week voor het eerst geweest (ik dans in principe alleen in een studio) en ik vond het echt heerlijk! Wil nu al een abonnement haha… Leuke diary!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

