Diva Professional Event

Afgelopen zondag stond er iets heel leuks op de planning: het Diva Professional Event georganiseerd door John Beerens. John Beerens kennen jullie misschien wel van de webshop vol met mooie haar/beautymerken, maar daarnaast is hij ook offline te vinden in Tilburg (yay, thuiswedstrijd deze keer!) met de haarstudio. De haarstudio is pas geheel vernieuwd én ik ben onwijs enthousiast over het merk Diva: de perfecte ingrediënten dus voor een leuke middag!

 photo DSCN4222_zpsb9qmhdgk.jpg

We werden ontvangen met een heerlijk sapje van SapVers. SapVers verzorgd 1, 3 en 5 daagse sapkuren met sapjes die elke ochtend vers geblend worden. Ik proefde de ”Anti Virus”, met daarin spinazie, banaan, blauwe bessen, sinaasappel en water, en die was echt onwijs lekker. Goed begin van het event.

 photo DSCN4201_zpslyqeohcz.jpg

John opende event zelf door te vertellen over het grote aantal merken dat in de haarstudio te koop is. Ze hebben een heel mooi assortiment met onder andere CHI, Waterclouds, Rich, Newsha, Bumble & Bumble, Kevin Murphy en 12 benefits. Naast haarproducten verkopen ze ook producten van Janzen, waarbij je kan denken aan scrubs, bodybutters, geurkaarsen, handcrèmes en meer.

 photo DSCN4202_zpsbaxw6qy6.jpg

Vervolgens kwam Angela Castro aan het woord. Ze werkt voor Diva UK en kwam speciaal vanaf daar naar Tilburg om ons van alles te vertellen over Diva Professional. Ze gaf handige tips over waar je op moet letten bij het aanschaffen van een föhn of stijltang en vertelde meer over de tools van Diva.

 photo DSCN4170_zpsv6pqv5i9.jpg

Diva heeft vele verschillende tools en ze blijven ook constant nieuwe ontwikkelen. Ze letten op trends en staan voor kwaliteit. Veel tools hebben keramische platen omdat deze ”infused” kunnen worden met verschillende oliën zoals macadamia en arganolie. Dit zorgt ervoor dat je haar altijd een hele mooie finish krijgt: glad en pluisvrij.

 photo DSCN4159_zpslejvevrk.jpg
Mijn haar na het krullen met de genesis stijltang.

 photo DSCN4176_zpsswqkptch.jpg
Het haar van mijn beste vriendinnetje Wendy na het krullen met de Genesis tang.

Hierna mochten we zelf de tools gaan uittesten. Mijn haar werd gekruld met de Genesis stijltang wat een heel mooi effect gaf. Ook hier kregen we weer allerlei tips wat erg fijn was.

 photo DSCN4240_zpszfk9wjs6.jpg

 photo DSCN4243_zpsuyis3xna.jpg

 photo DSCN4257_zpsevlrh64f.jpg

 photo DSCN4249_zpscnt6el3e.jpg

We mochten vooraf allemaal een haartool kiezen en ik had gekozen voor de warmteborstel, wat echt een top keuze blijkt. Hierover later meer! Ook kregen we een hele leuke goodiebag die ik ook graag aan jullie wil laten zien.

 photo Untitled 6_zpsrfe7yxiq.jpg

Ook heb ik eindelijk Mieke (Mieksmind) en Nina (Simplynspecial) ontmoet, onwijs gezellig! Ik hoop jullie snel weer eens te zien!

XOXO, Simone

9 thoughts on “Diva Professional Event

  1. Dit event leek me hartstikke leuk, lekker dichtbij ook. Jammer genoeg had ik al wat anders heel leuks op de planning anders had ik je ook gezien! De salon heeft een mooie makeover gehad en de producten van Diva klinken goed.

    Like

  2. Jaaa🙂 was leuk! Dat zwarte etuitje heb ik trouwens niet hoor haha. Was zeker voor herhaling vatbaar en wie weet zie ik je snel weer.

    Like

  3. Oh oh die foto op het laatste haha, niet mijn beste haha! Maar het was zeker leuk, lekker hé die geurstokjes..mijn kaars staat ook te branden! Je haren zaten echt super, heel mooi. Wie weet tot snel! Liefs,

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

