In my dreams – Wishlist

Er zijn zoveel dingen die ik graag zou willen hebben en kopen dat ik af en toe zelf niet meer weet waar ik nu uiteindelijk voor moet gaan sparen. Op dit moment heb ik een aantal items op mijn wishlist, die ik toch wel heel graag wil hebben, helaas bijna allemaal best wel heel erg duur. Alles op zijn tijd zullen we maar zeggen, en dromen mag natuurlijk altijd!

 photo Untitled 2_zpslrtogzuo.jpg

IKKI Gigi (Light Turtoise) zonnebril. Als ik in Rosmalen ben ga ik altijd even kijken bij Store3, een fashion boutique met allerlei leuke merken. Ikki is er daar één van en ik zag laatst dat ze héle mooie zonnebrillen hebben. Ik wil dit jaar eens investeren in een goede zonnebril. Deze kost €49,95.
Ook de horloges van IKKI spreken me aan! Na een hele tijd rosé goud te hebben gedragen vind ik zilver wel heel erg mooi. €69,95.
Michael Kors blijft een mooi merk. Beau Beerens is een luxe schoenen en accessoires winkel waar ik iedere keer dat ik naar de supermarkt loop langskom. Dit tasje staat sinds kort in de etalage en ik wil hem héél graag hebben. Ook al twijfel ik ook nog over de grotere versie. €149,95.
Filling Pieces! Zo’n onwijs mooie sneakers. Te koop bij onder andere Bijenkorf voor €180,00.
Nog zo’n pareltje van Michael Kors. De prijs, daar word ik niet meteen heel blij van, maar van hoe de tas eruit ziet wel! ZO MOOI! €265,00.

Daarnaast wil ik het liefst ook nog nieuwe sportschoenen, nieuwe jeans én een nieuwe MAC Dainty blush. Eerst maar eens lekker werken!

Wat staat er op jouw wishlist voor de lente?
XOXO, Simone

21 thoughts on “In my dreams – Wishlist

  1. Leuke items. Ik ben bijna jarig en kijk dus heel veel wishlists de laatste tijd. Hoe dichter ik bij mijn verjaardag kom, hoe minder ik weet wat ik wil hebben haha. Altijd last van, zo gek!

    Like

  2. Op mijn wishlist staan eigenlijk heel veel blousjes (ik heb wat met blousjes), zwarte sneakers en een lange ketting. En ik vind de sneakers op jouw wishlist óók erg mooi❤

    Like

  3. Oehh mooie dingen! Maar ik ben juist heel erg bezig met opruimen de laatste tijd, ik had zoveel spullen in m’n kamer gepropt dat ik het juist heerlijk vind om lekker veel weg te doen haha. Dus ik moet me inhouden om nu niks erbij te kopen ;)!

    Like

  4. Ik smelt echt van de twee Michael Kors tassen, wat een beauty’s en wat een mooie kleur. Ook de zonnebril vind ik erg gaaf! Bij mij op mijn wishlisht staat momenteel erg weinig, omdat ik de laatste tijd best los gegaan ben qua dingen kopen haha.

    Like

  5. Haha, wij vrouwen hebben altijd iets te wensen! Mooie items, vooral de tas vind ik erg mooi. Dainty heb ik sinds kort in mijn bezit. En ik kan je zeggen, hier krijg je geen spijt van!

    Like

  6. Ah echt een droom wish list! Fillingpieces staan bij mij ook hoog op mijn lijstje, samen met Nubbik schoenen. En ja, een MK tas zou ik ook graag nog willen, ooit…

    Like

  7. Oef wat een heerlijke wishlist om naar te kijken! Ik wil nog super graag een Michael Kors tas. Ze zijn soooo pretty.

    Like

  8. Er staan inderdaad wat prijzige dingen op de wishlist haha maar sommige dingen zijn het gewoon waard toch! Op mijn wishlist staat op dit moment nog een mac Lipstick. Ik zit alleen nog te twijfelen welke ik koop, ik vind twig en taupe heel mooi maar kan nog niet kiezem haha nog maar even uitstellen of ik koop ze gewoon allebei;)

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

