Review – Inside Eye Highlighter Pen

Een open blik, wie wil dat nu niet? Toen ik dit potloodje van Catrice ontdekte voor maar €2,89 kon ik het niet laten deze te kopen en te testen zodat ik mijn mening met jullie kan delen. Vandaag is het zover!

 photo DSCN3964_zps1nhac2fj.jpg

De ”’Made to stay inside eye highlighter pen” is een zacht potloodje dat is gemaakt om te gebruiken op de waterlijn van je oog. Op deze manier moet het potloodje zorgen voor een frisse, open blik en het zou de hele dag moeten blijven zitten. Ik was benieuwd en ben het gaan testen!

 photo DSCN3966_zps2qyq1elh.jpg

Verpakking
Mooi en fijn! Een potlood dat je omhoog kunt draaien in een nude kleurig hulsje dat is vormgegeven met zilveren letters. Niks op aan te merken!

Product
Je draait het potloodje dus simpelweg omhoog en kunt hem dan meteen gebruiken. De kleur van het potlood is nude. Het is een lichte ”huidskleur” met daarin lichtreflecterende deeltjes die zorgen voor die open blik.

 photo DSCN3968_zps3eassa3u.jpg

Het potloodje is zacht van structuur en brengt daardoor makkelijk en fijn aan. Op de swatch zie je al dat het een fijne kleur is die je goed ziet. Ook op de waterlijn zie je dit effect terug.

 photo Untitled 4_zpsegpirosm.jpg

Naast dat het potlood erg fijn in gebruik is, blijft het ook erg lang zitten. Ik heb de hele dag plezier van het mooie effect dat het geeft.

Prijs/verkrijgbaarheid
Het potlood is natuurlijk te verkrijgen bij Kruidvat en Trekpleister filialen die Catrice verkopen. De verkrijgbaarheid is dus goed en ook over de prijs valt zoals ik al eerder zei niets te klagen. €2,89 voor een potlood waar je naar alle waarschijnlijkheid lang mee zult doen.

Conclusie
Zeker de moeite waard om het eens te proberen. Ik gebruik het potlood bijna dagelijks en zie duidelijk verschil wanneer ik hem heb aangebracht. De kwaliteit en prijs zijn ook beide goed, dus ik vind het met recht een aanrader.

XOXO, Simone

12 thoughts on “Review – Inside Eye Highlighter Pen

  1. Ik gebruik altijd potloden in mijn waterlijn maar heb er nog geen één gevonden die goed blijft zitten. Ik heb hele vochtige ogen, toch ben ik wel benieuwd of deze goed blijft zitten :-)!

    Like

  2. Oeeeh, deze klinkt heel fijn! Ik heb nu een witte van Essence, maar die is er na 5 minuten alweer af. Ik ren binnenkort even naar de winkel om deze te proberen!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

