Sylvie Scents – Embrace The Day

 photo DSCN4267_zps693nw3rt.jpg

Ik ben gek op het uitproberen van nieuwe geurtjes. Ik heb zo mijn all time favourites (Olympea, Black Opium, Lady Million), maar ben altijd op zoek naar een nieuwe lekkere geur. Al mijn favoriete geurtjes zijn wat zwaarder en ik zocht dan ook een zachte geur voor overdag. Toen Sylvie Meis vorige week haar nieuwe Sylvie Scents uitbracht en ik ”Embrace the day” rook was ik overtuigd.

 photo DSCN4258_zpsusvgjuxp.jpg

 photo DSCN4263_zpskgak0l9f.jpg

De Sylvie eau de toilettes zijn te koop in twee varianten: Embrace the day en Own the night. De tweede is wat zwaarder en sterker, wat meer geschikt voor de avond, zoals de naam al doet vermoeden. Beide verpakkingen hebben dezelfde vormgeving, maar in verschillende, bijpassende kleuren.

 photo Untitled 4_zpsbiqumjeq.jpg

Embrace the day is vormgegeven in mijn favoriete kleur: lichtroze! Het doosje vind ik erg mooi en chique en ook van het flacon zelf wordt ik heel blij.

De geur is zacht en vrouwelijk. Hij past heel goed bij de tijd van het jaar die eraan zit te komen: het voorjaar! Met geurnoten als mandarijn en bergamot is het geen enorm uitgesproken geur, maar wรฉl heel lekker en meer dan de moeite waard. De geuren zijn beide te koop bij Hunkemoller in verpakkingen van 10ML en 50ML. Voor 10ML betaal je โ‚ฌ9,99 en voor 50ML โ‚ฌ24,99.

XOXO, Simone

16 thoughts on “Sylvie Scents – Embrace The Day

  1. Het flesje vind ik echt heel schattig vormgegeven๐Ÿ™‚ Ben heel benieuwd hoe deze ruikt! Ga snel een keer snuffelen.

    Like

  2. Oh wauw wat gaaf dat Sylvie nu ook parfums verkoopt! Ik ben helemaal dol op haar eigenlijk, ze is een klein beetje mijn idool, en ben daarom ook zeker benieuwd naar de geuren๐Ÿ™‚

    Like

  3. Ah ik ben dol op geurtjes met bergamot. Het flesje is super schattig. Ik wist helemaal niet dat er ook geurtjes te koop waren. Snel eens even kijken.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

