Favorieten – Guts&Gusto

Mijn favoriete webshop? Guts&Gusto! Dat weten jullie denk ik inmiddels wel. Nu het zonnetje weer steeds vaker schijnt krijg ik ook steeds meer zin om nieuwe kleding te shoppen. De webshop staat weer boordevol items die ik wel aan mijn garderobe zou willen toevoegen en ik deel vandaag mijn favorieten met jullie!

ZO mooi dit jurkje! €34,99


Streepjes, een hoge halslijn en de kleur van het topje maken dat ik deze heel graag wil hebben. Je koopt hem voor €24,99.


Fijne trui, €39,99.

Maar je kunt niet alleen voor kleding bij G&G terecht! Ze hebben ook alweer heel wat bikini’s en leuke accessoires in het assortiment.


Dat printje! (€24,99)


Sleehakken blijven leuk! Ze verkopen een heelboel leuke, maar mijn oog viel al snel op dit paar met de strik aan de achterkant. Net even wat anders dan anders en helemaal niet prijzig, ze kosten namelijk €39,99.


Wauw! Wat een beauty van een tas. De kleur, het model en de grootte zijn allemaal perfect, deze tas koop je voor €49,99.


Ik ben gek op turtoise printjes bij zonnebrillen. Dit model vind ik ook nog eens erg leuk! (€9,99)

Alle foto’s zijn eigendom van Guts&Gusto en alle producten zijn daar dan ook te bestellen!
Ik ben vooral helemaal verliefd op het eerste jurkje en de sleehakken met de stik op de hak. Ik zie mezelf al helemaal lopen op een mooie zomerdag!

Wat is jouw favoriet?
XOXO, Simone

8 thoughts on “Favorieten – Guts&Gusto

  1. Wat een leuke items allemaal Guts&Gusto is ook één van mijn favoriete webshops. Leuke items hebben ze altijd :-)!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

