Diva Radiant Shine – Heated Brush

 photo DSCN4257_zpssvjyufwv.jpg

Al eerder konden jullie een review lezen over een product van Diva Professional. Ik ben nu een aantal maanden in het bezit van de chromatix stijltang en dat is echt de fijnste stijltang die ik ooit gebruikt heb. Op het event van John Beerens vorige week mocht ik een Diva professional tool uitzoeken, zo ontzettend leuk! Ik koos voor een warmte borstel met ionen die zou zorgen voor een glanzend, pluisvrij en volumineus eindresultaat. Inmiddels heb ik de borstel meerdere keren gebruikt en ben ik klaar om mijn mening met jullie te delen!

 photo DSCN4256_zpsov1lyl5t.jpg

De borstel is voorzien van de ”’MAK technology” van Diva Professional. Dit wil zeggen dat het deel dat warm wordt (180 graden) keramisch is en macadamia olie, argan olie en keratine bevat. Daarnaast kun je hem enkel warm laten worden of ook nog ionen laten afgeven. Deze combinatie zorgt voor die pluisvrije en glanzende finish.

 photo DSCN4253_zpsuboho1hv.jpg

Zoals ik al van mijn stijltang wist is dat Diva werkt met snoeren van 3 meter lang. Dit vind ik zelf onwijs handig omdat je zo op iedere plek in staat bent de borstel te gebruiken. De borstel is binnen enkele minuten op de maximale temperatuur en werkt erg fijn. Je kan er je haar mee naar binnen of buiten krullen, golven maken, volume creรซren en meer beweging in je haar brengen. Wanneer ik het stijl valt het vaak glad langs mijn gezicht, met deze borstel bereik ik een heel ander resultaat.

 photo Untitled 8_zpsu9lhanvo.jpg

Het eindresultaat! Ik heb niet zoveel laagjes meer, die zijn er bijna uitgegroeid. Toch zit er veel meer leven in mijn haar na het gebruiken van de borstel. Het valt mooi en het lijkt net of het door de kapper gedaan is. De borstel kan ook in combinatie met een fohn gebruikt worden, dit zorgt voor een nog sneller resultaat en een langere houdbaarheid van je kapsel. Ik moet zeggen dat deze slagen er niet de hele dag in bleven zitten, maar het toch tot in de late middag hebben volgehouden. In combinatie met haarspray zal dit nog wat langer zijn.

 photo Untitled 7_zpsyzkejqlg.jpg

Weer een tool van Diva waar ik razend enthousiast over ben! Eens wat anders dan de stijl of krultang en toch heel snel en makkelijk een mooi resultaat.

XOXO, Simone

13 thoughts on “Diva Radiant Shine – Heated Brush

  1. Mooi effect, dat had ik niet verwacht! En het glanst idd enorm๐Ÿ™‚ Heb je toch een goede keuze gemaakt.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

