Diary – Maart #2

 photo PicMonkey Collage2_zpsy0vu93vi.jpg

Weer twee weekjes omgevlogen. Ik werkte lekker veel bij mijn nieuwe werk, deed leuke dingen en genoot van de eerste zonnestralen. Gelukkig is de lente eindelijk gekomen! Ik heb geprobeerd veel foto’s te maken en het zijn er zeker meer dan normaal. Ik ben benieuwd wat jullie daarvan vinden!

 photo PicMonkey Collage8_zpsewb2msjh.jpg
– Fijne producten! Vooral het nieuwe geurtje van Sylvie is heerlijk.
– Mijn droomtasje van Michael Kors in de etalage van een winkel hier om de hoek. Ik weet al wat ik ga doen op payday!

 photo PicMonkey Collage3_zpsob4fgfhp.jpg
– Lekker wandelen in het zonnetje. Zoals jullie misschien wel hebben gelezen ben ik een aantal weken geleden van de trap gevallen op mijn oude werk, ik heb nog steeds last van mijn enkel en probeer het te verminderen met rustig wandelen. (Stiekem ben ik heel eigenwijs en ga ik ook gewoon sporten in de sportschool).
– Na het wandelen genieten van het zonnetje! Met een jas aan konden we al op ons dakterras. Het ziet er niet uit, maar je zit er wel echt fijn.

 photo PicMonkey Collage4_zps44qihtry.jpg
– Daarna een avondje werken! Werken in sportkleding is zoooo fijn.
– Weer wandelen, in sportlegging en sneakers natuurlijk. Draag echt bijna geen spijkerbroeken de laatste weken.

 photo PicMonkey Collage_zpsrcn5f8vw.jpg
– Fijne producten❤
– Leuke pakketjes! Ik ga de wimpers van Mascha snel testen en dan lezen jullie er meer over.

 photo PicMonkey Collage2_zpsy0vu93vi.jpg
– De lente begon! Inmiddels is de klok ook verzet en is het lekker lang licht. Zo fijn!
– Fijne spulletjes van Hunkemöller gekocht op Memberday.

 photo PicMonkey Collage7_zps26upyjzo.jpg
– Mijn nieuwe Diva haartool, de 30 MM heated brush
– En het effect dat deze borstel geeft. Ik heb hem al een aantal keer gebruikt en ben steeds zo blij met het resultaat!

 photo PicMonkey Collage6_zpsugdv2hta.jpg
-En toen kwam het slechte nieuws vanuit Brussel.. ik heb de hele dag geschokt het nieuws gevolgd. Ik vind het zo erg voor alle mensen die erbij betrokken zijn op welke manier dan ook😦 Ik hoop heel erg dat dit niet meer gaat gebeuren, maar dat kan niemand ons beloven.. helaas.
– Mezelf afleiden met een workout en lekker fruit. Ik betrapte me erop dat ik in de sportschool zelfs op de cardioapparatuur het nieuws bleef volgen en dat ik thuis ook meteen weer de tv aanzette.

 photo PicMonkey Collage9_zpsmo88prmf.jpg
– Woensdag ging ik werken, daarna naar mijn lieve oud collega’s van Hunkemöller en daarna werden mijn beste vriendin en ik overgehaald door onze huisgenoten om mee op stap te gaan. Super leuke avond gehad!
– Deze armbandjes hebben we allebei!

 photo PicMonkey Collage5_zps94v7d9jc.jpg
– Qtime met mijn ouders die naar Tilburg kwamen nadat ik helemaal overstuur was na iets dat was voorgevallen. Gianotten is zo’n fijne plek: het is een boeken/tijdschriftenwinkel die heel groot en fijn is, daarnaast is er een hoek waar je lekker wat kan eten, drinken en lezen.
– Met Pasen ging ik ook twee daagjes naar huis met een grote bos bloemen en wat lekkers. Helaas was het niet zo gezellig als ik gehoopt had en heb ik het grootste deel van de tijd alleen op de bank gelegen. Achja, ook wel eens lekker.

Ook vandaag is het natuurlijk nog Pasen, maar ik ga een ochtendje werken. Vind ik helemaal niet erg, leuk zelfs! Fijne week!
XOXO, Simone

6 thoughts on “Diary – Maart #2

  1. Balen dat pasen tegenviel😦 maarja, kan gebeuren helaas. Ik ben zo blij dat het weer steeds wat beter wordt. Terrasjes en balkon sessies komen dichterbij ♡ Ik wens je een fijne nieuwe week toe. Werk ze vandaag!

    Like

  2. De DIVA borstel werkt echt mooi en goed bij jou! Ik ben niet helemaal tevreden over de mijne, ik krijg er maar geen mooie krullen mee en het blijft niet zitten. Aankomende week ga ik eens wat anders proberen..

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

