Mijn eerste Michael Kors tas!

Ik hou van Michael Kors! Zo’n mooi merk, maar helaas wel prijzig. Een mooie tas van het merk stond dan ook al lang op mijn wishlist. Sinds ik in een whatsapp groep zit met allerlei leuke bloggende meiden werd die wens alleen maar groter, want veel van hen bezitten de mooiste tassen. Toen ik afgelopen zondag in Roermond was, was het zo ver! Ik kocht mijn eerste tas en ik ben er onwijs blij mee!

 photo DSCN4325_zpsijolmd0v.jpg

 photo DSCN4323_zpsjxdank4l.jpg

Het is een grijze tas in een hele fijne middelmaat. De tas is niet zo groot maar toch past er alles in wat ik nodig heb wanneer ik bijvoorbeeld een dagje ga shoppen of naar mijn werk ga. Op deze manier hoef ik geen grote tas mee te slepen en kan ik toch mijn portemonnee,paspoort, beauty spulletjes, eten en een flesje water kwijt.

 photo DSCN4327_zpseqsfnjbs.jpg

 photo DSCN4325_zpsijolmd0v.jpg

 photo DSCN4326_zpsoibkf198.jpg

Hoe het model precies heet weet ik helaas niet. Wel weet ik dat hij in de huidige collectie zit maar dus ook verkrijgbaar is in de outlet in Roermond voor €199,00 in allerlei kleuren zoals donkerblauw, zwart, lichtroze, wit en dus grijs. Ik had geluk dat de mijne één van de laatste was, zo kon ik hem namelijk kopen voor €129,00.

 photo DSCN4308_zps8yeddwgq.jpg

En zo ziet hij eruit zonder MK tag en schouderbandje. Er zit twee jaar garantie op de tas, iets wat ik wel heel fijn vind. Ik werd goed geholpen in de winkel en de winkel in de outlet is echt een pareltje. Er zijn nog vele andere leuke winkels en van mijn ouders kreeg ik dan ook een heel mooi nieuw paar sportschoenen van Reebok en een topje van Supertrash (een sample van de 2016 zomercollectie, hoe leuk!).

Zoals je vast wel kunt begrijpen ben ik erg blij!
Wat vind je van mijn nieuwe tas?
XOXO, Simone

13 thoughts on “Mijn eerste Michael Kors tas!

  1. Ik zou stiekem ook nog zo’n MK tas willen. Gewoon, lekker puur voor de heb haha. Ik vind deze erg mooi, echt ideaal voor naar je werk of een dag shoppen. Leuk ook dat je ‘m met korting kon kopen, blijft toch wel fijn!

    Like

  2. Ah nee hij is echt te mooi haha!
    Ik was al jaloers maar nu met nog meer foto’s is deze nóg mooi❤

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

