Lente sneakers

Ik heb een aantal items die elk seizoen weer terugkomen, sneakers zijn hiervan een voorbeeld. Het hele jaar door draag ik ze, maar steeds in andere varianten: netter, sportiever, zwart, wit, felgekleurd, basic, met patroontjes.. ga zo maar door. Nu ik in de sportschool werk en ik dus dagelijks sneakers kan en mag dragen wordt die liefde alleen nog maar groter. Ik deel vandaag een aantal modellen met jullie die ik heel graag aan mijn voetjes zou willen schuiven.

 photo Untitled 2_zpsbae9vbhr.jpg

Adidas Superstars! Mijn zwart met witte draag ik heel veel en ze zitten ook echt heel lekker. Ze zijn zowel casual als sportief te combineren, ik draag ze bijvoorbeeld op mijn werk maar ook onder jurkjes. Deze witte variant met animalprint vind ik dan ook top voor de (hopelijk!) aankomende zonnige dagen. €99,99.
ZX Flux blijven ook leuk. Een stuk sportiever én kleurrijker maar daarom niet minder leuk. €109,99.
Reebok is ook weer helemaal in opkomst. Deze grijze sneakers met gouden zool vind ik echt heel tof. €89,99.
♥ NIKE! Dit model kende ik nog niet maar vind ik wel heel leuk. Ik twijfel nog over de kleur. Wit (79,99) vind ik supergaaf en makkelijk te combineren maar de zalmroze (€64,99) zijn ook wel erg leuk!
♥ K-Swiss, kennen jullie dat nog? In groep 8 had ik mijn eerste en laatste paar, met omkeerbare tong. Deze rosé gouden versie vind ik wel heel leuk, ze zullen elke simpele outfit leuker maken. €79,99.

Al deze sneakers zijn te koop via Otto!

Wat is jouw favoriete model?
XOXO, Simone

8 thoughts on “Lente sneakers

  1. Die eerste; een compleet witte sneaker zou ik ook wel graag aan mijn voeten willen hebben! En oh, een compleet zwarte sneaker is ook niet verkeerd

    Like

  2. Een hele leuke wishlist. Die twee witte en grijze vind ik erg leuk. Ik ga altijd voor de save kleurtjes!😛 -x-

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

