NYX Peachy Spring – make-up look & review

 photo DSCN4312_zpsucxt8rgb.jpg

Wanneer het zonnetje begint te schijnen, verander ik mijn make-up routine. Ik ga voor natuurlijkere kleuren en minder heftige looks. Geen eyeliner, geen glitterende oogschaduws en geen heftige contouren. Zachte tinten vind ik perfect voor de lente. Ik besloot eindelijk eens wat items van NYX te bestellen en deze blush en buttergloss bleken een schot in de roos! Vandaag een look inclusief review van de producten.

 photo DSCN4341_zpsuimd9xiz.jpg
 photo Untitled 1_zpse9cb6jye.jpg
 photo Untitled 4_zpspmlxc2bz.jpg

Ik bestelde de NYX baked blush in ”Foreplay” en de NYX buttergloss in ”Maple Blondie” en gebruikte beide voor deze look. Voor de rest van de look heb ik het volgende gebruikt:

✿ Nivea Aftershave balsem als primer

Catrice Even Skintone foundation 005
Estée Lauder Double Wear concealer 010
Catrice Prep and Prime matterende poeder
Catrice All About Matte oogschaduw palette
Lancome Gradiose mascara
MAC fix+ spray

 photo DSCN4316_zpsqbbdf62o.jpg
 photo DSCN4317_zpsndspbyo9.jpg

De blush doet me heel erg denken aan één van mijn favorieten ooit: MAC Dainty. Het is ook een baked blush en alleen al in de verpakking ziet hij er prachtig uit. Perzikkleurig met een mooi glansje. De verpakking vind ik GEWELDIG. Het materiaal is stevig en het strikje maakt het helemaal af. De blush is goed gepigmenteerd, brengt fijn aan en blijft goed zitten vooral in combinatie met mijn primer en fix+. De blush kost €13,95, is te koop bij Douglas en doet absoluut niet onder voor MAC.

 photo DSCN4321_zpsmlrwrkq0.jpg

Naar de butterglosses was ik al eeuwen benieuwd. Het uitzoeken van één kleurtje was voor mij dan ook een hels karwei. Uiteindelijk bleek Maple Blondie een geweldige kleur te zijn. De kleur matcht toevallig heel goed met de blush en is lekker girly roze met een perzik ondertoon. De gloss heeft een fijn pigment waardoor je echt de kleur op je lippen krijgt die de verpakking heeft. Daarnaast krijg je er ook een hele mooie glans bij cadeau. Ook dit is een topproduct en dat voor €6,95. Ook deze is te koop bij Douglas.

Kenden jullie deze producten van NYX al? Ik kan ze iedereen aanraden!
XOXO, Simone

11 thoughts on “NYX Peachy Spring – make-up look & review

  1. Oh wauw, dat is echt een prachtige look die je hebt gemaakt. Ik vind de blush erg mooi en niet te heftig staan! Die zou ik ook wel willen hihi…

    Like

  2. Ik hou wel van een mooie, subtiele look. Zeker in het voorjaar en zomer! Ik zie steeds meer mooie items van NYX voorbij komen. Misschien dat ik binnenkort ook eens wat wil proberen van dit merk.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

