Diary XXL

Hoi lieve allemaal! Dat is alweer een tijdje geleden, maar ik ben er weer! Ik begin de balans tussen het werken en mijn vrije tijd steeds een beetje meer te ontdekken en dat betekent ook: meer tijd om te bloggen! Vandaag voor jullie een diary van de afgelopen weken. Bereid je voor op veel foto’s.

 photo PicMonkey Collage8_zps8st9c5ah.jpg
Shoppen! Nieuwe NYX make-upjes en nieuwe sportschoenen. Toevallig in dezelfde kleurtjes.


 photo PicMonkey Collage7_zpsciijtll6.jpg
Gezellig middagje bij de Yoghurtbarn. We gingen gezellig high-tea’en!

 photo PicMonkey Collage3_zpsgyy1fveg.jpg
Kijk dan hoe lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.

 photo PicMonkey Collage5_zpsrhsgfxrp.jpg
Nog meer food! Verse pasta met spinazie, champignons, ui en courgette in een truffel/roomsausje. Te lekker! Ook deze omelet met spinazie smaakte goed.

 photo PicMonkey Collage10_zpshyrarwdt.jpg
Lekker even door de stad wandelen en wat kleding passen bij de H&M op mijn vrije dagje. Helaas was niets er in de goede maat en dus ging ik met lege handen weer naar huis.

 photo PicMonkey Collage9_zpsnrvpzylm.jpg
Lekker uitrusten na het werken. Ik werk nu 5/6 dagen in de week en ik merk echt dat ik daar nog aan moet wennen. Ook kreeg ik deze foto doorgestuurd van mijn papa, mini me! Ik zie niet echt overeenkomsten meer haha, maar wel leuk.

 photo PicMonkey Collage2_zps7so5u8iw.jpg
Gezellig dagje Den Bosch met mama! Weer Yoghurtbarn (brownie bango, zo lekker!) en een broodje en smoothie van de Hema.

 photo PicMonkey Collage4_zpswwoswsbv.jpg
Deze keer slaagde ik wel goed! Heel erg blij met al mijn nieuwe, zomerse spulletjes. Ook wilde ik eigenlijk deze sneakers, maar ik vond ze nog niet. Even verder zoeken dus!

 photo PicMonkey Collage_zps5sacswqd.jpg
Gezellig avondje op stap met huisgenootjes! Nog steeds mijn favorietjes, deze Real Techniques kwasten.

 photo PicMonkey Collage6_zpsnkadigfj.jpg
Afgelopen zaterdag hadden we een teamuitje van het werk! We gingen gezellig eten met zijn allen en daarna op stap. Super gezellig. Die dag mocht ik ook een lekkere cheat van mezelf, het werden deze peanut butter M&M’s.

Hoe gaat het met jullie?
XOXO Simone

10 thoughts on “Diary XXL

  1. Ik moet ook nog steeds eens naar de yoghurt barn, ziet er lekker uit! Ook die high tea, hmm! Benieuwd naar je aankoopjes! Ik heb vandaag ook lekker geshopt. Was weer eventjes geleden.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

