Mijn nieuwe Supertrash tasje

Van Duifhuizen tassen en koffers mocht ik een festival bag uitzoeken om te reviewen. Onwijs leuk! Speciaal voor het aankomende festivalseizoen hebben zij een speciale collectie samengesteld met geschikte tassen. Ik keek mijn ogen uit, het kiezen van een tas was dan ook niet makkelijk. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een prachtig exemplaar van Supertrash, die ik vandaag aan jullie show.

 photo DSCN4346_zpsvsd4myyr.jpg

Ik ben voor het ”Barclay” model gegaan van Supertrash, in de maat S en de kleur nude. In mijn ogen is dit echt het perfecte tasje voor het aankomende seizoen. Veel van jullie zullen inmiddels wel weten dat lichtroze een van mijn favoriete kleuren is en laat dit tasje nou precies de perfecte kleur hebben. Ook de combinatie met het gouden hengsel vind ik erg mooi, dit maakt het tasje erg chique en zorgt ervoor dat het een echte eyecatcher is.

 photo DSCN4353_zpsl4uqx26t.jpg

Het tasje is stevig en sluit goed door een magneetsluiting. Maar het allerbeste zijn de vakjes waarin je je pasjes kunt stoppen! Het tasje is klein, maar door deze vakjes niet té klein doordat je geen portemonnee hoeft mee te nemen. In de drie vakjes stop ik mijn rijbewijs, pinpas en verzekeringspasje en zo heb ik al het belangrijks op zak.

 photo DSCN4351_zpsso6maorm.jpg photo Untitled 1_zps3okzikea.png

Als ik uitga neem ik in het gewone vak mijn sleutels, telefoon, kauwgom, spiegeltje en lipgloss mee en dat past er perfect in. Ik match de tas graag met witte, grijze of zwarte items, zodat hij extra opvalt. Ik ben helemaal verliefd op mijn Supertrash tas en kan niet wachten tot het zonnetje weer gaat schijnen en ik hem mee op pad kan nemen.

Wat voor tas dragen jullie het liefst bij je op een feestje?
XOXO, Simone

18 thoughts on “Mijn nieuwe Supertrash tasje

Laat je een reactie achter? :-)

